Redebygging?

babyønske13

Elsker forumet
Noen som er igang med det? Her er jeg i full gang med det. Det er 3 uker igjen til frøkna kommer og jeg har baket to slag og stekt opp medisterkaker til middag som vi kan ta opp når hu kommer og skal lage lapskaus i morra som skal fryses. Babyen sitt rom er ferdig malt og skal innredes løpet av uka og klær er vasket og brettet og hengt og lagt på plass

Er så og si ferdig med babyrommet, klesvask og alle sånne ting, og sykehusbag/stelleveske er pakket. Skal bruke tiden fremover på de siste småtingene, litt baking og middagslaging. Vi har vært helt håpløse når det gjelder middag den første tiden etter fødselen begge de forrige gangene, så nå skal jeg ha litt i fryseren som er lettvint å ta opp :) 7 uker igjen her, men håper det blir bare 5!

Har liksom ikke helt fått den redebyggefølelsen ennå. Har drevet å vasket litt klær og sånn, men det er mer tidsfordriv enn redebygging.
Lurer på om følelsen kommer til å komme. Er mest utålodig på at babyen skal komme nå, har liksom lyst å se henne før jeg ordner alt. Vet ikke helt hvorfor:)
Vi har fått mye klær til babyen i gaver i det siste, så tenker at jeg må sortere litt på størrelser så det ikke blir helt kaos.

Sikkert smart å ordne med mat og sånn, men må se hva jeg orker. Har så ekstremt lite energi for tiden. Har allerede bestemt at vi skal ringe og bestille pizza den dagen vi kommer hjem fra sykehuset. Blir nok en del take-out de første dagene:)

Jeg har bygget ferdig redet så vidt jeg vet ;) det jeg eventuelt mangler og ikke har tenkt på nå, får vi ta som det kommer etter at vi e kommet hjem igjen fra sykehuset :) har egentlig 5 1/2 uke igjen men vil lille gutten ut om 3 uker går det helt fint :D

Her ligger vi rett ut med sykdom. Jeg har ligget i snart 14 dager, blir ikke mye gjort. 39 i feber og bronkitt, aldri vært så dårlig før.

Vi har ikke plass til noe i fryseren, så jeg "slipper" å lage noe. Blir take-away og middags ingredienser rett hjem på døra.

Senga, vogn, vugge, tripptrapp og stellekommode er skrudd sammen. Klær er vasket og lagt i kommoden.
Dyner og voksipose er lagt på plass.

Back
Topp