Redebygging

Lykke<3

Flørter med forumet
Hei jenter:)

Hvordan går det med redebyggingen? Hva har dere kjøpt/gjort klart?
Kjenner jeg har lyst til å gjøre alt klart NÅ, men jeg må jo ha noe å gjøre i sommer:)

Her har jeg kommet så langt at vi har byttet om på rommene, i morgen skal jeg få ryddet litt og gjort det fint for 1.åringen. Og forhåpentligvis ha en plan på hvor og hvordan vi skal få plass til babyting :) Vi begynner å renovere badet i morgen så babyinnredning lar nok vente på seg enda en stund til.....

Har vasket noen klær og laget plass til de i skapet med halvsøsteren her i huset som kun bruker en av 4 hyller.. Vogn er kjøpt brukt og vasket.. Stellebord har vi på badet og hatt i 4 år.. Sprinkelsenga har blitt brukt da vi har passet baby( skal bare vaskes og ordnes om en liten stund) og vugga i stua må ordes om litt.. Ligg bare masse rot oppi nå

Flyttet inn i ny leilighet for halvannen måned siden, så her har vi nå bygget rede som bare der. Ble ferdig med garderobe rommet nå i helga, så nå er alt malt og fikset opp (i alle fall av de store omfattende tingene vi ønsket å gjør) så nå gjenstår bare prinsesserommet. Begynner nok med det i juni. :) Tenker det er bare bra å få ting gjort, vet jo tross alt aldri hvordan formen blir de neste månedene... :)

Ikkje noke :P Eller, samboer har begynt oppussing av barnerom til lillebror...men det er langt fra klart.
Eg har kjøpt eit bæresjal og nokre blå klær, har jo bare jenteklær fra tidligere. Får ta det til sommeren, eller når permisjonen er starta...tar det veeeeldig med ro denne gang, babyen trenge ikkje mykje den første perioden uansett :P

Jeg er i skikkelig redebyggingsmodus :) Vi startet i slutten av januar med å lage nye rom (totaltenovere m isolasjon, el og alle nye flater og et par nye vegger..) til de to kommende storebrødrene. De er 85% ferdige nå :) Neste skritt er å lage en stue i 2. etg. om til en gang og et lite prinsesserom. Tipper vi starter om en mnd. ca. når gutterommene er helt ferdige.
Ellers har jeg funnet frem det vi har av arvetøy fra storebrødrene, kjøpt stellebord, kjøpt litt nytt tøy, smokker, flasker, nye kluter etc. Strikket noen plagg. Venter på masse smånips og stasj fra E-bay :)
Det vi mangler nå er vogn, sengesett, bilstol, Stokke newborn sete.
Morro!!!

Uken har skikkelig kyst til å begynne å bygge redet, mye fordi jeg er usikker på formen når tiden kommer
:)
Men vi skal flytte, så det er så liten vits i å begynne å bygge noe som ikke blir tatt i bruk :/
Vi er inne i ny leilighet 1Aug. Så jeg har jo litt tid da :)

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Ingen ting er klart enda, vi pusser opp og har ikke bodd hjemme på 2 uker og er nok enda ca2 uker til vi kommer oss inn i nyleiligheten :-P men gleder meg til å vaske opp de søte små klær ;)

Her har jeg bestilt vogn som kommer i august :-) ellers har jeg kjøpt en bilstol med base, og litt klær. Men nå venter jeg til etter UL i uke 32. Så skal jeg handle resten :-)

Har det meste på stell tror jeg. Skal bare kjøpe inn litt småstæsj som smokker, amme BH`r, nye laken, kluter etc Rommet er ikke klart enda, men tenkte ikke å gjøre det klart med det første heller, han skal sove på vårt rom en god stund!

Har bilsete, vognpose, stellebag og to buksedresser på plass :) kommer ikke til å kjøpe så veldig mye mer før vi flytter siste helgen i juni ;) ja også har vi fått en babybjørn vippestol, men den kommer vi til å ha på hytta eller når vi skal rundt omkring; hjemme skal vi ha Stokke settet til tripp trapp stolen pga hunden ;)

SÅÅÅ jeg mangler omtrent alt :D

Mangler seng, , madrass, saueskinn, vognposer og pleide produkter som krem å olje å bleier da. Skal kjøpe uro til senga og vippe stol å :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp