Redebygging

Grevling

Betatt av forumet
Endelig har jeg også fått ut fingeren :D
Mannen har hentet opp de gamle tingene: Bilsete, vognbagen, sengen. Så nå er jeg igang med å vaske tekstilene og tørke av overflatene. Har delvis montert sengen og sjekket at den passer inne på vårt nye og trange soverom (har flyttet siden forrige gang vi hadde en nyfødt i hus).

Har kjøpt inn hjemreiseklær til babyen, må bare vaske dem. Ellers har vi noen kasser med babyklær som må ned fra loftet, vaskes, og ryddes på plass.  

Nå sitter jeg og planlegger litt innkjøp av ting jeg syns vi trenger til barnevognen. 

Hadde siste dag på jobben i går, og er nå gått ut i permisjon. I morgen er jeg 37 uker på vei og kan glede meg til fødselen setter igang :)

Koselig å endelig komme igang med redebyggingen på ordentlig. :)
Noen andre som er igang, eller til og med klare?

Kjempe koselig å stelle i stand til det nye familiemedlemmet altså :)
Kløøør i fingrene etter år re opp sengen osv *fnis*

Alt er i grunn klart her.
Skal henge opp ett par hyller på barnerommet nå straks faktisk.
Og få vasket opp klær i 62 etter storesøsteren.

Nå gjenstår det kun å kjøpe amme bh`r,amme innlegg og bæresele/sjal.

Deilig å ha alt under kontroll,plutselig så kan dem jo dukke opp ;)

Nå føler jeg at jeg er extremt sent ute ja. Har ennå ikke gjort el kjøpt inn noe som helst for uten om bilstolen med basen.

:) du har jo to uker på deg til å komme så langt som meg :)
Det eneste du trenger i starten er jo bilsete, en plass der babyen kan sove og evt vogn eller bæretøy? Og litt bleier og klær da. Da er jo basisbehovene for søvn, varme, melk og stell dekket :)

Jeg har det meste klart, bare stelleting og div.ammeting som mangler. Har vel egentlig hatt det klart et par uker alt. Klarte ikke vente lenger så har nettopp tatt på sengetøy i vogga og på vognen :-) Har bare vasket klær i størrelse 50-56, så hvis jeg blir veldig utålmodig på slutten kan jeg jo starte på 62 ;-) 37+0 i dag, innen uke 39 er jeg sikker på at jeg har prinsessen i armene mine <3>

Hehe... Tror jeg må sende gubben på loftet å hente ned det meste fra nr 1, å komme meg på en aldei så liten shopping tur å shoppe inn alt jeg måtte mangle. Tror ikke det er noe annet enn klær i str 44 og 50.

Uff, jeg får litt dårlig samvittighet... Jeg er så trett og sliten hele tiden at jeg ikke føler det som en glede å skulle begynne med redebygging...! Mere stress, egentlig :( Men har 5 uker igjen, håper inderlig jeg får redebygging-følelsen ila den tiden :) vi har jo alt i hus, da dette er tredje barnet. Men det er ikke gjort klar enda.

Back
Topp