Redebygging

Frøken S

Elsker forumet
Vet det er vanlig at redebyggingsinstinktet slår inn mot slutten av svangerskapet, men idag har jeg hatt et voldsomt behov for å rydde i boden, kaste ting vi aldri bruker, ordne med alt av klær, organisere i klesskapene, og rydde overalt.
Er dette vanlig så tidlig?[:-]

Er sikkert bare for at du gleder deg så fælt[:D]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Ja, du sier noe der! Kunne lett gått ut og handla ALT vi trenger idag jeg, altså[8D]
Jeg begynte liksom å sette vekk ting på soverommet som foreløpig står der vi har tenkt å sette en kommode til barnet[8D]
Hadde også lyst til å henge opp bilder av babyen, men DET går hvertfall ikke enda[8|]

ORIGINAL: Frøken S

Ja, du sier noe der! Kunne lett gått ut og handla ALT vi trenger idag jeg, altså[8D]
Jeg begynte liksom å sette vekk ting på soverommet som foreløpig står der vi har tenkt å sette en kommode til barnet[8D]
Hadde også lyst til å henge opp bilder av babyen, men DET går hvertfall ikke enda[8|]

Nei, det er nok ikke så lett enda[8D]

Men kjenner til det med å ha SÅÅÅ lyst til å handle inn ting og gjøre det helt klart[:)]
Har mistet et par ganger, så tør ikke før vi har vært på ord.UL, tror jeg - men da skal det sikkert handles til gangs og[:D][:D]

Nei, det er nok ikke så lett enda[8D]

Men kjenner til det med å ha SÅÅÅ lyst til å handle inn ting og gjøre det helt klart[:)]
Har mistet et par ganger, så tør ikke før vi har vært på ord.UL, tror jeg - men da skal det sikkert handles til gangs og[:D][:D]

Hahah[:D]

Kommer ikke til å handle noe på lange tider enda selv[:)] Men tiden går jo så sakte[8D]

ÅÅÅÅÅ har så lyst til og shoppe selv, men det er jo som sagt alt for tidelig [:'(] vi får ta og dytte tiden lit fortere framover syns jeg [:D][:D]

Hehehe.... å når du begynte å snakke om dette nå så husker jeg hvor EKSTREM jeg var sist[8D][:D] Jeg ryddet og styrte på i hele huset, ryddet og vasket kjøkkenskaper, fikset og styrte på soverommet til minstemann, ryddet og fikk kontroll på badet, pusset opp litt i huset osv osv[:D] Ja, jeg var syk altså[:D] Og nå er vi i gang med kjelleren[8D][:D] Så ja, jeg hørte med jordmor om dette og hun sa at det er hormonene som styrer slik at vi blir så ekstreme[:D] Så du er heeeeeeeeeeeeeeeeeeelt normal[:D]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Hehehe.... å når du begynte å snakke om dette nå så husker jeg hvor EKSTREM jeg var sist[8D][:D] Jeg ryddet og styrte på i hele huset, ryddet og vasket kjøkkenskaper, fikset og styrte på soverommet til minstemann, ryddet og fikk kontroll på badet, pusset opp litt i huset osv osv[:D] Ja, jeg var syk altså[:D] Og nå er vi i gang med kjelleren[8D][:D] Så ja, jeg hørte med jordmor om dette og hun sa at det er hormonene som styrer slik at vi blir så ekstreme[:D] Så du er heeeeeeeeeeeeeeeeeeelt normal[:D]

Så bra!![8D]
Håper jeg greier å styre meg selv litt lenger da[:D]

jeg er stressa for rot jeg:) men å handle inn kommer jeg ikke til å ha så dilla på.. viss det blir en gutt så kommer jeg nåkk til å føle det annerledes, til jente har jeg ALT å mer enn jeg trenger:P

Så bra!![8D]

Hehe... du må ikke ha for store forhåpninger om at det vil bli bedre[:D] Men jeg skjønner at du håper at du blir det[8D][:D] For det å være slik jeg var sist gang var super slitsomt[8D] Men på en annen side så blir mye gjort[:D]

Så bra!![8D]

Hehe... du må ikke ha for store forhåpninger om at det vil bli bedre[:D] Men jeg skjønner at du håper at du blir det[8D][:D] For det å være slik jeg var sist gang var super slitsomt[8D] Men på en annen side så blir mye gjort[:D]

Har heldigvis en ganske fornuftig samboer som ser når det virkelig trengs gjøres noe, og når jeg fint kan la være å stresse, så jeg kommer til å høre på han fremover, så langt det lar seg gjøre, selvfølgelig[;)]

Back
Topp