Redebygging? :p

Lille Ris

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Herlighet, kunne trodd jeg var høygravid på overtid eller noe - har ryddet og sortert vekk klær til guttene, ryddet og avrimt hele frysen, støvsug, vasket golv, osv osv! Fikk bare innfall av å få gjort unna ting i dag. Slo meg nå at kanskje underbevisstheten forteller meg at jeg må få gjort unna litt ting nå mens jeg er i noenlunde bra form? :p Blir det som med de to andre kommer jeg nemlig til å være rimelig kvalm og dårlig fra uke 6 og en stund framover..

Utrolig praktisk, jeg skulle ønske jeg fikk ånden over meg jeg.
Men får håpe deu ikke blir like kvalm denne gangen :)

Utrolig praktisk, jeg skulle ønske jeg fikk ånden over meg jeg.
Men får håpe deu ikke blir like kvalm denne gangen :)

Dette skjer sånn ca en gang i skuddåret, så det kan nok bli leenge til neste gang :p jeg er veldig spent på kvalme selv.. Kjenner allerede at jeg er uggen noen ganger, men vi får se :)

Hehe, tanken har slått meg også. Å vi begynner husbygging og skal selge huset og jeg tenker at jeg nesten allerede nå må begynne kaste og rydde huset til visning - som ikke blir dette året. Men jeg regner ikke med at JEG kan bidra så mye med så mye om 6-7 mnd...

Så flink du er da! Skulle ønske jeg hadde så mye energi. Hørtes digg ut :)

Så flink du er a! Har holdt på og styra her i dag selv, men det var bare fordi jeg skulle få gjester :p

Haha, kjenner til den! Jeg og mannen min er enige om at det er bra med besøk av og til for å sikre at huset blir skikkelig ryddet innimellom :p

Haha, kjenner til den! Jeg og mannen min er enige om at det er bra med besøk av og til for å sikre at huset blir skikkelig ryddet innimellom :p
Det er veldig greit ja :) En gang i uka er egentlig greit :P

Åh, flink du er.. Jeg tenker hver dag at NÅ må jeg få ryddet og sortert og gjort noe fornuftig. Ender som regel opp under dyna istedenfor:-)

Back
Topp