Redebygging før fødselen,når begynner/begynte dere?

M

Moderator Eve

Guest
Har dere startet redebyggingen før barnet kommer? Del gjerne hvordan og hva med oss :) Morsomt å høre hva hverandre prioriterer :)
 
Redebyggingen var på sitt verste ganske tidlig i svangerskapet egentlig, vi pusset opp barnerommet og styrte på. :p Har hatt det meste på plass en god stund, og for et par helger siden så hang vi opp bilder, uro og pynt på barnerommet, selv om det ikke skal i bruk på over et halvt år. Nå mangler vi noen få ting, og nå har jeg ikke energi til å ordne det. :p
 
Har kost meg med det omtrent hele svangerskapet [emoji4] tatt litt og litt, gjenstår fortsatt å få ting på plassene sine på barnerommet og å vaske barnevognen, ellers er vi stort sett klar [emoji4]
 
Startet redebyggingen ganske tidlig føler jeg, fikk handla inn en del utstyr på salg og begynte å strikke og planlegge hva jeg skulle strikke før termin. Alt gikk jo ikke helt etter planen ettersom formen har vært på bunn store deler av svangerskapet, så takk og lov for nettbutikker [emoji1317] Nå er nesten alt i hus, alt av babytøy er vasket og lagt i klesskapet på barnerommet, senga er redd opp og ting begynner å bli ganske så klart [emoji4] Jeg synes redebyggingen har vært koselig og gjort at jeg kan tenke på det i stedet for å fokusere på at kroppen er teit [emoji13] Skal få de aller siste tingene i hus til helgen også skal mannen montere bilstolen etter påske. Da tror jeg det meste er klart [emoji2]
 
Back
Topp