Redebygging allerede?

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Fikk et kick i dag, støvsugd og vaska alle gulver.
Rydda i frøkna sine leker og klær.
Skiftet på sengene.
Bakt ost og skinkehorn.

Jobbet bare halvdag i dag, frøkna har feber.

Nå gjenstår badet!

Må gjør det i mens jeg kan, er ikke ofte sånne ting frister. Dvs vi vanligvis har vaskehjelp, men siden vi har vært hjemme i dag så droppet vi det.
 
Kunne ikke den vaskehjelpen bare kommet til meg isteden da? It is needed....
 
Tar gjerne vaskehjelpen din,siden du ikke trenger henne? :p
neida, jeg har faktisk gjort akkurat det samme selv i dag ( bare en light version av det du har gjort) Eller jeg vaska ikke gulvet, det tørr jeg ikke med bekkenet, men jeg støvsugde da :)
 
Samme her! Har fått for meg at jeg må rydde, organisere og kaste i alle(!) skap og skuffer....! *systemfreak*
 
Jeg har vasket alle veggene i leiligheten, var totalt utslitt men føler jeg må rydde hele tiden for å ha ting klart. Men så tenker jeg- kjære min tid det er jo 6 mnd igjen haha
 
Har begynt å småkaste/ gi vekk ting. Eg og barnefar bur førebels ikkje ilag, så det vert to heimar som skal "gjerast klar", og så flyttar eg til han etter permisjonen viss eg får meg jobb. Så greit å rydde/kaste litt i forkant ☺
 
Gleder meg sånn til vi har vært på ul! Da skal jeg endelig gå igjennom alle barneklærne og bli kvitt det vi ikke trenger :woot:
 
Tar gjerne vaskehjelpen din,siden du ikke trenger henne? :p
neida, jeg har faktisk gjort akkurat det samme selv i dag ( bare en light version av det du har gjort) Eller jeg vaska ikke gulvet, det tørr jeg ikke med bekkenet, men jeg støvsugde da :)

Haha, hun er nok på plass igjen neste uke :)
 
Gleder meg sånn til vi har vært på ul! Da skal jeg endelig gå igjennom alle barneklærne og bli kvitt det vi ikke trenger :woot:

Det er mitt neste prosjekt, prøve å selge litt og gi resten til Mødrehjelpen.
 
Det er mitt neste prosjekt, prøve å selge litt og gi resten til Mødrehjelpen.

Lurt! Jeg orket ikke å se på alle boksene med barneklær lenger, så jeg sa til sambo i sommer: Enten må vi få en til unge nå - eller så lar vi vær! Haha, så nå gledes det!

Har to kompiser som begge venter i juni, så det blir vel litt bytting om kjønnet blir annerledes ✌️
 
Jeg har sååååå lyst til å sete igang med sånt selv. Men vi pusser opp hele kjelleren (85 kvm råkjeller som skal bli beboelig ) og dermed blir det litt kaos i hus.. men fra neste uke skal jeg starte! Da skal ting som ikke trengs UT av hus, og alt skal i orden! Gruer meg mest til å sette igang på jentenes rom :p det er helt bomba! :p
 
Back
Topp