Redebygge instinkt

Febbis

Gift med forumet
Tror det har uteblitt i dette svangerskapet[&:]

Sist fiikk jeg ånden over meg når jeg var rundt 30 uker, og det var STRØKENT hjemme til enhver tid. Det skulle være klart til babyen kom. Denne gangen føler jeg meg bare lat[:-]

Er det det det heter? Redebygge instinkt?
Jeg var skikkelig der for noen uker siden, men i det siste har jeg ikke hatt helt energi til å gå å smårydde hele tiden.
Mamma kommer hit på fredag for å hjelpe meg med å ta vinduer og skifte gardiner og litt sånt. Fremover til babyen kommer så blir det nok mye smårydding

nja. jeg prøver å holde det på et visst nivå, men litt rot er bare hjemmekoselig, hehe. LITT da, ikke mye[8D]

hmm kanskje det kommer seinere i dette svangerskapet da...? :) eller at du tar det mer med ro siden det ikke er førstemann? ;)  jeg har "bygget rede" siden uke 28 ca !  men nå er jeg skikkelig gåen i bekkenet, venter bare på neste dose med enrgi så jeg får gjort noe fornuftig [8D]

ORIGINAL: Febbis

Tror det har uteblitt i dette svangerskapet[&:]

Sist fiikk jeg ånden over meg når jeg var rundt 30 uker, og det var STRØKENT hjemme til enhver tid. Det skulle være klart til babyen kom. Denne gangen føler jeg meg bare lat[:-]

Du er ikke aleine om det.. Prøver å rydde litt hver dag og ha orden på ting men er vanskelig med en 2 åring som roter det like fort ut igjen[&:] Men jeg trur det meste er klart til babyen kommer.

Samme her.... Det enste som er kjøpt til lillebror er ett par sokker og stellekommode. . .

Jeg lurer på hvor mitt instinkt er!! Jeg orker ikke å tømme oppvaskmaskina engang! Og siden sambo jobber 14 timer i døgnet for tiden så tror jeg ikke han orker å gjøre noe heller.
Jeg har hørt om dette bygge rede instinktet, men har liksom ikke sett noe av det. Føler meg sliten egentlig!

Har vært der ja... Rydda alle skuffer og skap i tillegg til at ALT av klær mm til knerten er vasket[:)] så låste bekkenet seg helt, og etter det har det gått nedover....hihi.... Glad jeg fikk kicket mitt før kroppen streika jeg[:D]

har tusen ting jeg skulle gjort jeg også.lyst å få vaska ned stua og rydde i skuffer og skap..driver bare å utsetter det..men nå må jeg bare snart begynne..selv om formen er på bunn..

Back
Topp