Rede-modus

Juni2016

Flørter med forumet
Her er det nå under 3 måneder til babyen kommer, og jeg har kommet skikkelig i lage-rede-modus. Alt skal plutselig kastes og babyting ned fra loftet, babyklær vaskes og legges etter størrelse i klesskapet...GOSJ! Klesskapet må ryddes!
Ånei! Vi må kvitte oss med masse overflødige ting i skapet!
Oh-oh! Vi må på søppeltomta.
På vei til skapet kommer jeg på at gangen også må ryddes...
Må vei ut i boden med det som var feilplassert i gangen kommer jeg på at vi må male i sommer, og at vi må vaske utemøblene. Vinduene er også helt krisenødvendig å ta.
På vei inn på vaskerommet, ser jeg at vi skulle hatt flere hyller på vaskerommet. Kanskje vi kan bruke de som stod i boden...?
Er det flere som meg? :)

Tror jeg er litt sånn med tanke på rommet hans, begynner å føle jeg har skikkelig dårlig tid nå, mangler litt klær til han, samt seng, vi flytter snart så rommet hans er ikke begynt på. Idag handlet jeg tripp trapp stoler til han og storesøster. Vimplene til rommet dems er ikke ferdig og skal også innrede storesøster sitt rom... Samtidig skal vi på påskeferie, så der går det bort litt tid. Også trenger han flere bodyer, som jeg må sy, og pysjer. Har også to luer jeg skulle strikket før han kommer. Og fødebaggen føler jeg for å pakke, selv om jeg ikke har noe å ha oppi enda ! Ammeinnleggene I ull skal jeg sy selv, så det må også bli gjort. Kjenner jeg begynner å merke att tiden er knapp nå...

Ja! Vi flytta i nytt hus for to år siden, så alt er jo nesten nettopp ordnet slik vi vil ha det osv. Men NÅ! Nå må alt endres føler jeg. Få mer system, mer optimalt osv:D går helt til hjernen på en denne redebygginga :p

Vi skal flytte i løpet av juni, såeh.. Lite redebygging her :p

Vi har jo brukt tida fra mai til nå på å pusse opp hele førsteetasje, men nå er både jeg og mannen i redebygge-mood :p (han mest tror jeg!)
Akkurat nå holder han på for å pusse opp kjellerstua, og etter det skal rommet til lillemor pusses opp.. Men alt av materiell som trengs til rommet hennes er handla inn, og vi satser på å bli ferdig i løpet av påsken :D
Heldigvis er det bare de to rommene som må ordnes!
Jeg vasker babyklær, og i helga skal siste rest bestilles av det jeg vet vi trenger :) rett over 2 mnd igjen til termin nå! :o

Vi rydder og lager plass til babyen nå i påsken :) 82 dager til termin i dag!

Skal rydde masse i helgen, og på mandag skal storebror få nye møbler så lillebror får møblene hans. Bestilte en til tripp trapp-stol i dag også :)

Hihi høres kjent ut. Har endelig begynt å få litt plass i boden så kan stue ut ting der og ta inn babyklær for vasking etterhvert.

Hahaha kjenner meg Sååå godt igjen:) er i redemodus eg og . Alt skal vaskes å skures ner . Går gjennom alt av skap å ting i kjellaren som skal kastes for alt skal ver ryddigt !:) har såå mye på
Skjema eg må ha gjort . Blir gal av hubdegår så støvsuger 5 ganger om dagen . Utrolig hvor effektive vi blir nå vi kommer inn slikt modus

Huff, jeg er veldig klar for å komme i gang, men sambo drøyer... Det meste avhenger av han nå egentlig, men han er i skikkelig latmannsmodus om dagen så svært lite blir gjort.
Men jeg tenker at kanskje jeg skal begynne å rive litt på egenhånd når April kommer og jeg ikke skal jobbe mer :D
Må også gå gjennom alt barnetøyet og vaske osv.

Jeg er i gang og blir helt stresset :p

Haha kjenner meg godt igjen, nå har nesten alle rom i huset blitt endevendt og sortert. Fått mange turer på søppelet med unødvendige greier og fått skikkelig orden i mange rom nå. Gjenstår fortsatt noen rom, men det kommer seg.. Har vært i rede-bygge-modus lenge jeg nå :D:p

Back
Topp