Rede bygger tendenser?

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Vet ikke hvordan det er med dere andre førstegangs fødende, eller om det gjelder fødende og vordende generelt. Men jeg kan plutselig få HELT panikk, jeg har jo ikke noe annet en 4 bodyer og en pysjamas til lillegutt :eek:
Ikke har vi seng og ikke har vi vogn og ikke har vi noe som helst, vi må få det i hus, vi er ikke klare, JEG er ikke klar!!

I tillegg bestemte vi oss for å vente til januarsalget for å se om vi fant noen kupp, men plutselig føles januar langt borte ut, for så å føles som den er rett rundt døren.

Blir ikke klok på dette hysteriet :D:p

Jeg er helt som deg. Og jeg er andregangs. :p jeg startet fryktelig tidlig med første, så jeg rakk aldri å tenke at ikke noe var klart :p nå har jeg en veldig rolig og behersket mann som holder meg igjen og sier at vi begynner over nyttår. Jeg har ikke kjøpt EN eneste ting enda, og jeg har fullstendig panikk :p

Har ikke noe panikk sånn sett, men har fått på plass en del, som klær, seng og bilsete. Men dette er igrunn kommet på plass pga gode tilbud :-) eneste jeg har litt panikk for er det faktum at vi bor hos mine svigerforeldre på jakt etter leilighet.. og jeg vil SVÆRT gjerne finne en leilighet før lillebror kommer.. :-P

Ingen panikk. Vet at det meste kommer i hus på vårparten i god tid før termin :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tar det heelt med ro jeg;)..
Vi har bare noen få nye plagg, men har jo en hel del etter storesøster som er nøytralt å kan brukes:).. Utstyr har vi det meste, meget pent brukt av storesøster. Mangler bilsete (skal ha nytt, med base denne gangen;)), sprinkelseng&madrass (storesøster brukte aldri dette, ligget i skuvsenga si fra første dag), men tenker sprinkelseng er best til bebis, da de må dele rom etterhvert, altså tryggest mtp. Klåfingra storesøster;).. Ellers evt. Lekegrind, men alt dette kommer vi til å kjøpe litt og litt fra nyttår og frem til termin:).. Ingenting å stresse med, skulle vi ikke rekke å få kjøpt inn alt, er ikke det krise heller, har så vi klarer oss:)..

Jeg er i full gang med redebygging. Mangler fortsatt ganske mye, men er ikke stressa. Bare kos. :)

Merker tendensene ganske kraftig, ja! Må styre meg veldig for å klare å vente med å kjøpe babyting til januarsalget :p

Stresser ikke, men er faktisk begynt tidligere denne gang med innkjøp. Komme jeg over tilbud slår jeg til da. Har kjøpt stellebord, vogn, noen få plagg og dynetrekk. Siden det blir gutt denne gang, og alt vi har fra før er jentefarge så handler jeg litt nå og da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Stresser ikke! Har ikke kjøpt noe, men har allerede fått masse klær og seng. Satser på mange kupp i januar:)

Sent from my iPad using BV Forum

Hadde det sånn med nr 2, men nå tar jeg det helt med ro :) Kjøpt ett plagg og vogn, men vogna ble kun kjøpt fordi jeg tilfeldigvis kom over den brukt :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Venter til januarsalget og alle de gode tilbudene :-)

Har ellers nok å gå gjennom for min egen del, vil gjerne kvitte meg med ting og tang først før jeg kjøper inn masse til den lille :-)

Har kosa meg med forberedelser en stund alt og mer vil det vel bli over nyttår :-)

har kjøpt ting jeg kom over på tilbud som vogn og babycall.
Merker at jeg er veldig gira å få hjem babyklærne vi har fra storebrødrene for å få en oversikt hva vi trenger.
Venter med å kjøpe mere til etter jul, kanskje jeg holder meg tom til etter fødsel da jeg vet at folk kjøper masse klær. Da kan jeg heller handle da hva vi ikke har fått :-)

Back
Topp