Redd..

Mirra

Forelsket i forumet
Oktoberbarna 2021♡
Startet plutselig å blø i dag tidlig. Ikke kjempemasse, men både brunt og friskt (sorry tmi). Litt små murringer nederst i magen. Jeg hadde en SA i starten av september og er livredd for at det nå skjer igjen. Noen som har erfaringer med blødninger i svangerskapet? Er det noe håp, eller er det bare å innse at det ikke gikk nå heller? Jeg er helt i sjokk og så redd nå :sorry:
 
Så vondt å lese ❤ Jeg har ingen erfaringer å dele dessverre, men håper virkelig dette går bra for deg ❤
 
Jeg hadde blødninger i mitt forrige svangerskap. Både brunt og friskt. Resulterte i en helt frisk gutt som nå er 2 år, så det kan gå fint! Krysser fingrene for deg :Heartred
 
Jeg hadde også blødninger mitt forrige svangerskap, tenkte ikke så mye over det da jeg trodde det var mensen som tulla med meg. Fant ut at jeg var gravid 11+5. Men har ei frisk og rask jente på 9 år ❤️ så det kan gå bra, håpe alt går bra me deg og spiren holder seg fast ❤️
 
Ringte legekontoret nå, de kunne ikke gjøre noe, så jeg skulle bare vente og se an og ringe tilbake i morgen :sorry: Føler at dette ikke går veien, men klamrer meg til et lite håp.. :sorry:
 
Ringte legekontoret nå, de kunne ikke gjøre noe, så jeg skulle bare vente og se an og ringe tilbake i morgen :sorry: Føler at dette ikke går veien, men klamrer meg til et lite håp.. :sorry:
Kan du ikke få måle hcg? Det gir i alle fall ved to målinger beskjed om det stiger.
 
Jeg hadde også blødninger i mitt siste svangerskap, brunt og friskt. Kom en velskapt baby ut til termin. Krysser fingrene for deg :Heartred
 
Last edited:
Kraftige blødninger og smerter nå, bestilt privat ul i morgen, men skjønner hvor dette har gått. Håper kroppen ordner alt selv denne gangen også.
Takk for all støtte :Heartred
 
Hmm.. nei, de sa ikke noe om det. Skulle bare se an til i morgen og ringe :(
Ring de å be om å få komme å sjekke nivået av hcg du. Så får du komme inn et par dager etterpå for å sjekke om det stiger. Håper spiren holder seg der. Jeg har også opplevd dette. Både at det har gått galt og at det har gått bra. Derfor så er det så greit for sin egen del å få komme inn på legekontoret og få sjekket hcg. Så slipper du å lure. Er jo greit at de ikke kan gjøre noe, men du slipper i hvert fall å gå å lure.

ønsker deg lykke til og tenker på deg❤️
 
Kraftige blødninger og smerter nå, bestilt privat ul i morgen, men skjønner hvor dette har gått. Håper kroppen ordner alt selv denne gangen også.
Takk for all støtte :Heartred

leste ikke den siste posten din. Men håper det går bra med deg. Man vet jo aldri. Lykke til kjære du❤️
 
Tenker pass på de får det med seg, er noe med du kan få utredning om dere får tre sa...
 
Back
Topp