Redd

BabyandI

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Jeg er gravid i uke 15 i dag og er livredd for å miste igjen. Jeg har hypermesis så det mangler ikke på symptomer, men jeg har så mye magesmerter. Det er ikke sånn at de er helt uutholdelige men det gjør meg bekymret. Jeg må ofte gå å legge meg ned fordi jeg blir så sliten av det.
Jeg har vært på fire ultralyder så langt Og alt har vært fint, var sist 11 desember og da var jeg 13 uker.

Likevel så er jeg veldig redd, jeg har nettopp hatt UVI og gått på antibiotika kur fram til i går kveld. Ble enda kvalmere og mer vondt i magen, trodde det skulle gi seg når jeg var ferdig med den. Jeg får vondt med en gang etter måltid og sliter med sure oppstøt og mye luft også av og til noe forstoppet.
Som kan være grunn til at jeg har magesmerter, har prøvd å ta det opp med lege men de sier det bare er normalt.

Jeg hadde magesmerter sist jeg mistet også som var en MA i uke 11. Jeg hadde ikke blødninger og det har jeg heller ikke nå.
Jeg vil ikke løpe ned legevakten for hver bekymring men ville bare høre hva dere som har mistet i MA før tenker. Er det grunn til bekymring?
 
Jeg hadde mye magesmerter (av og til ekstremt smertefullt) med min første, fra rett etter jeg ble gravid, og til 7. mnd. Var verst de første 15 ukene, så graaadvis noe lettere. Gikk helt fint og jeg fødte etter termin! Har mistet 2 ganger selv, så forstår bekymringen din! Jeg skaffet meg dopler og sjekket hjertelyd 1 gang i uken selv til jeg kjente liv, det roet meg litt!
 
Jeg hadde mye magesmerter (av og til ekstremt smertefullt) med min første, fra rett etter jeg ble gravid, og til 7. mnd. Var verst de første 15 ukene, så graaadvis noe lettere. Gikk helt fint og jeg fødte etter termin! Har mistet 2 ganger selv, så forstår bekymringen din! Jeg skaffet meg dopler og sjekket hjertelyd 1 gang i uken selv til jeg kjente liv, det roet meg litt!
Takk for svar, jeg venter på doppler i posten så håper det kan hjelpe å roe nervene.
 
Husk at sjansene for å miste i uke 15 og senere er mye mye mindre enn sjansen for å miste i uke 11.

Dette går nok bra ❤️

(Sniker, har ikke mistet selv, men var likevel veldig redd for det pga flere blødninger og andre komplikasjoner. Født to friske og levende barn!)
 
Husk at sjansene for å miste i uke 15 og senere er mye mye mindre enn sjansen for å miste i uke 11.

Dette går nok bra ❤️

(Sniker, har ikke mistet selv, men var likevel veldig redd for det pga flere blødninger og andre komplikasjoner. Født to friske og levende barn!)
Takk for svar. Jeg er sånn som bekymrer meg for alt desverre og blir litt overtenker til tider. Jeg har enda ikke fått doppler i posten så skal få låne av ei venninne i morgen.

Jeg vet at for de fleste så går det bra men den MA knuste meg virkelig. Har også OUL om 9 dager, gleder meg sånn til den.
 
Stor klem til deg:Heartpink
Det er nok ikkje uvanleg å føle det slik som du:Heartblue
 
Når du har mistet sitter frykten i deg, mistet tidlig og fytti frykten sitter der, fortsatt 10 dager til termin og jeg tenker fortsatt hva om det ikke går bra:/
 
Back
Topp