REDD

Baby2018

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Er det flere enn meg som er redde for å gå på do, redde for å trene osv, i fall man ser blod eller gjør skade?

Jeg er livredd for å gå på do.. Tør ikke å stå på slalåm, trene eller gjøre noe som jeg tror kan føre til stress og ubehag for spiren.

Har jeg blitt gal?

Er for det meste ekstremt kvalm med oppkast, så er jo ikke all verden jeg får gjort, men de få min/timene jeg får fri fra alt dette, vil jeg jo gjøre noe..

Last edited:
Altså, frøet tar ikke skade av hverken slalom eller trening. Forstår at det kan virke skummelt, men rent fysiologisk sett så er det helt trygt.

Er det flere enn meg som er redde for å gå på do, redde for å trene osv, i fall man ser blod eller gjør skade?

Jeg er livredd for å gå på do.. Tør ikke å stå på slalåm, trene eller gjøre noe som jeg tror kan føre til stress og ubehag for spiren.

Har jeg blitt gal?

Er for det meste ekstremt kvalm med oppkast, så er jo ikke all verden jeg får gjort, men de få min/timene jeg får fri fra alt dette, vil jeg jo gjøre noe..
Jeg er akkurat der jeg også. Hvis det er en trøst. Men dette roer seg når vi har passert uke 12 håper jeg....

Samme her....redd for å presse meg selv for mye...er ikke så godt trent [emoji28] men både yoga i forrige uke og 3 timers tur i går gikk helt fint! [emoji4]
D gjelder vell å ikke presse seg slik at man kjenner blodsmak i munnen...men litt høy puls må vell gå fint? [emoji4]

Jeg tenker at det er sunt for min kropp at jeg trener, men forstår hva du mener. Jeg trenger regelmessig, alt fra 2 til 6 dager i uka. Kommer nok til å holde det på 2-3 ganger i uken, men ikke presse meg til max.

Back
Topp