Redd..

Mammalicious

Glad i forumet
Mailykke 2018
Jeg skal på ultralyd om en time. For å berolige meg selv i forkant så tenkte jeg at jeg bare skulle dobbeltsjekke med doppleren at det var hjertelyd, slik at jeg slapp å være så nervøs. 10+6 i dag. Og nå har jeg sjekket tre ganger, men klarer ikke å finne hjertelyd.
Jeg fant den med én gang 9+1, så det er ikke noe bra tegn at jeg ikke finner den nå.
Har opplevd en gang før å lete forgjeves etter hjertelyd i uke 11, for så å komme på ul og se et dødt foster. Så nå er jeg mentalt forberedt på at dette er mitt siste innlegg som "gravid" og at det blir noen tøffe uker fremover. Helt bombesikker på at det ikke er liv lenger. :(

Krysser fingrer og tær for at alt ordner seg for deg ❤️ Bare en time til du forhåpentligvis får roet bekymringene ❤️ Dette går bra skal du se! Er en grunn til de ikke anbefaler hjemmedoppler før man er ca 16 uker på vei!

Tenker masse på deg [emoji173]️ og vit vi har trua på at alt er bra med baby, at h*n er berre litt sjenert i dag. Slik er det ofte.. plutselig kan ein finne hjertelyden og så kan det går dager, veker før du hører den igjen. Husk babyen er veldig liten enda, så kan gøyme seg godt. [emoji173]️

Sender deg gode tanker, og krysser fingrene for at babyen i magen er sterk og frisk :Heartred

Tusen takk fine nettvenninner. :Heartred

Jeg skal hjem og rydde vekk doppleren vaffal.
Kjempefin ultralyd i dag. Alt ser helt normalt ut, lille målte ca. 5 cm og hadde fine hjerteslag.

MEN, jeg har ikke spist siden frokost pga kvalme så lille lå helt stille på siden inni en krok innerst i livmoren og slappet av. Hehe. Jeg fikk et glass saft, og da ble det etterhvert liv. Sprellet og viftet med armer og bein. Så antar det er grunnen til at jeg ikke fant hjertelyd.

Så jenter, jeg fikk meg en lærepenge. Ikke mer doppler på noen uker for meg.. :happy8

Å, så godt å høre[emoji173]️ Mini hadde bare gjemt seg litt[emoji23]

Så godt å lese:) har selv greid å overbevise meg selv om at bitteliten ikke er i live, skal på ul til torsdag. Prøvde hjemme doppler i dag jeg og, klarer ikke finne lyden. Nå er den pakket bort, ikke den doppleren som gjør meg redd, men har mista alle symptomer. Har hatt lite, men nå er alle borte. Håper jeg får se det samme som deg til torsdag:Heartred

Så godt å lese:) har selv greid å overbevise meg selv om at bitteliten ikke er i live, skal på ul til torsdag. Prøvde hjemme doppler i dag jeg og, klarer ikke finne lyden. Nå er den pakket bort, ikke den doppleren som gjør meg redd, men har mista alle symptomer. Har hatt lite, men nå er alle borte. Håper jeg får se det samme som deg til torsdag:Heartred

Når man først får den tanken i hodet så er det nesten umulig å ikke tenke på det. Grusomt! Men heldigvis ofte ubegrunnet da. Hvor langt på vei er du?

Har litt samme frykten selv. Skal på ultralyd på fredag. Men føler meg så lite gravid nå at jeg nesten tror noe er galt. Men på samme tid husker jeg at jeg var lik sist. Hver gang det nærmet seg kontroll/ultralyd så fikk jeg en dårlig følelse, men stod jo alltid bra til. Hjalp når jeg begynnte å kjenne bevegelser og det var fast daglig. Så selv o. Jeg har en dårlig følelse nå på grunn av manglene gravidtegn, så tror jeg allikevel dypt inni meg at alt står bra til. Men den lille tvilen. Den gnager altså [emoji53]

Når man først får den tanken i hodet så er det nesten umulig å ikke tenke på det. Grusomt! Men heldigvis ofte ubegrunnet da. Hvor langt på vei er du?
Er 10 uker i dag, får sånne tanker ofte. Har mista et par ganger og det har ødelagt mye for meg.

Åh, så gode nyheter <3 Må innrømme jeg fikk hjertet i halsen når jeg bare leste det øverste først :Heartbigred

Så herlig!!!!!!! [emoji7] beste følelsen i verden!

Jeg var på ul selv igår, var så spent at jeg nesten kastet opp på venterommet!
Men fikk se et bankende [emoji173]️

Back
Topp