Redd

Mallejenta

Glad i forumet
Da jeg var på do nå var det mye blod på papiret..

Er det noen som har vært med på det men fortsatt beholdt?
Har ingen smerter slik jeg hadde sist, men er redd for å miste igjen

Da jeg var på do nå var det mye blod på papiret..

Er det noen som har vært med på det men fortsatt beholdt?
Har ingen smerter slik jeg hadde sist, men er redd for å miste igjen

Jeg har blødd fra og til i to uker nå! Er 7+4 i dag, og så ei levende bønne på ul på fredag.
Det har, av ukjent årsak, blitt en blodansamling i livmoren min, men den er nedenfor fostersekken. Det gir økt fare for SA, men enn så lenge er jeg fortsatt gravid. Har ikke hatt smerter eller særlig med klumper i blodet. Har to kvelder fossblødd rødt blod, utenom dette er det mest brunt.
Har også hatt en SA/MA i uke 14 og da hadde jeg kraftige rier i mange timer, så regner med at jeg vil få smerter om dette skulle gå over til en SA!
Hvor langt er du på vei? :)

Er 6+4. Sist sa hadde jeg kjempe vondt i magen et par dager før jeg begynte å blø masse, men nå er det ingenting smerter.

Er 6+4. Sist sa hadde jeg kjempe vondt i magen et par dager før jeg begynte å blø masse, men nå er det ingenting smerter.

Da er det mulig helt ufarlig, så lenge du ikke har smerter, eller det kommer klumper. Eventuelt kan du jo ta kontakt med legen og få målt HCG med noen dagers mellomrom, eller du kan bestille en tidlig ultralyd om noen dager selv.
❤️ Håper på det beste for deg :)

Da er det mulig helt ufarlig, så lenge du ikke har smerter, eller det kommer klumper. Eventuelt kan du jo ta kontakt med legen og få målt HCG med noen dagers mellomrom, eller du kan bestille en tidlig ultralyd om noen dager selv.
❤️ Håper på det beste for deg :)
Planen er en tul på fredag så får se an til da.
Tusen takk <3

Jeg hadde også tydelig magesmerter da jeg hadde sa i uke 6 (smerter+klumper/koagler i blodet).Håper derfor at dette er en uskyldig blødning!

Jeg har hatt blødninger, der var det en polypp på livmorhalsen som var årsaken til det.

Jeg har hatt blødninger, der var det en polypp på livmorhalsen som var årsaken til det.
Oki :-) har fortsatt et lite håp. Så satser på tul på fredag. Da har jeg fri så har da hele dagen hjemme.

Har som sagt ingen smerte ær utenom de jeg har hatt og er fortsatt super kvalm. Var ikke så mye da jeg var på do nå så får bare se an

Oki :) har fortsatt et lite håp. Så satser på tul på fredag. Da har jeg fri så har da hele dagen hjemme.

Har som sagt ingen smerte ær utenom de jeg har hatt og er fortsatt super kvalm. Var ikke så mye da jeg var på do nå så får bare se an

Krysser fingrene for deg og minien!

Jeg har blødd, hatt smerter, babylignende blodklump på dopapiret i dette svangerskapet. Men selv med alt dette lever babyen min, det fikk jeg vite etter et besøk på legevakten i går kveld... så vær positiv. Om du er bekymret så ikke vent til tul, du kan ikke gå rundt å vær redd og lei deg. ❤❤❤

50% av alle kvinner blør i svangerskapet
Det er egentlig betryggende å høre

Jeg har blødd, hatt smerter, babylignende blodklump på dopapiret i dette svangerskapet. Men selv med alt dette lever babyen min, det fikk jeg vite etter et besøk på legevakten i går kveld... så vær positiv. Om du er bekymret så ikke vent til tul, du kan ikke gå rundt å vær redd og lei deg. ❤❤❤

Har ikke bestilt tul enda, skal ringe legen da lunsj pausen er over. Har ingen smerter og det gjør meg litt roligere

Legen hadde ikke mulighet til å ta meg inn i dag. Ham måtte ha meg inn for å gi meg en henvisning til ul

Ja men må vente på litt penger før jeg ta privat ul. Det er det som er planen på fredag

Ja men må vente på litt penger før jeg ta privat ul. Det er det som er planen på fredag

Ja, jeg skjønner. Privat ul er dessverre en smule for dyrt! Om det er noen trøst, hadde du sikkert måttet vente lenger enn til fredag på ul med henvisning fra legen.

Ja, jeg skjønner. Privat ul er dessverre en smule for dyrt! Om det er noen trøst, hadde du sikkert måttet vente lenger enn til fredag på ul med henvisning fra legen.
Er veldig dyrt... Skal ringe lege tilbake i morgen så får vi se hva som skjer

De gangene legen min ikke har hatt tid, så har jeg fått lov å sitte å vente til han har hatt ledig tid mellom andre pasienter.
Jeg skulle få hastetime da jeg ringte i morgen tidlig. Har ringt meg inn syk på jobben i morgen så får vi se hva som skjer videre

Back
Topp