Redd!

Jegviljegvilmenvifårdetikketil

Venter på å komme i gang med IVF! :)
Septemberlykke 2016
Har begynt å blø mer nå, og er så øm i nederste del av magen at jeg ikke klarer å sitte vanlig. Er alene hjemme, og har skikkelig vondt. Har begynt å bli ganske redd.

Fikk ganske store indre blødninger sist jeg hadde en ex-u, og fikk da beskjed om at jeg var heldig som var på sykehuset og at det ikke var så mange minutter til som skulle til før jeg hadde vært i ganske stor fare. Liker ikke dette i det hele tatt...

Har tatt en paracet for å se om det hjelper. Hadde dere dratt på legevakten?

Jeg hadde uten tvil reist på legevakta!!
Ikke nøl engang!!
Legg frem for de og forklar forhistorien din :)

Lykke til <3 håper det går bra med deg! <3

Tok en ny graviditetstest nå, og den virker svakere... Akkurat nå er vel det beste vi kan håpe på en SA, så sikkert bra.

Nei og nei. Stakar deg <3
Men veldig bra du kom deg til legevakta! Få dem til å sjekke deg ordentlig. Helsa er viktigst. Så krysser vi alt vi har for at dette går rett vei! Syns dette er veldig urettferdig!

Håper alt går bra med deg! Bra du drar til legevakta. Stor klem og masse lykke til!

Tusen takk alle sammen! Setter uendelig pris på støtten deres! ❤️ Ble sendt rett på sykehuset, og der var det dessverre ikke mulig å trekke noen konklusjon... Hcg hadde steget til 268, så hun trodde det derfor ikke var noen pågående SA selv om hun ikke kunne utelukke det pga blødningene. Det var for tidlig til å se noe fosteranlegg, men hun så heller ingen tegn til ex-u, uten at det kunne utelukkes. Hun mente jeg var lett overstimulert og at det kunne være noe av grunnen til smertene. Jaja, ble ikke så mye klokere, men det virker i alle fall som at lille gullklumpen vår fortsatt er i live! ❤️

Så bra at du dro til legevakta da. Men veldig kjedelig med smerter og blødning. Det at hun ikke kunne se tegn til ex-u er jo positivt! Håper spiren klorer seg fast!

<3 <3 Så godt å høre!! La oss virkelig håpe at dette ender godt <3

Håper spiren klorer seg fast. Måtte det gå bra. Stor klem. <3

Back
Topp