redd :(

Sonny123

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Idag har jeg vært på do to ganger, begge gangene har det kommet litt brun utflod :( Har ingen smerter eller noe, og heller ikke noe rødt... Er det vanlig å spotte litt brunt, er ca 4-5 uker på vei, jeg er ikke helt sikker..
 
Det sies at det er helt vanlig i begynnelsen av svangerskapet :) Hadde ikke bekymra meg så lenge det ikke er friskt blod :)
 
Ja, jeg gjorde det i noen få dager (kun når jeg var på do) for halvannen uke siden, og alt er i orden nå :)
 
Fy flate altså.. Kjente hjertet bare sank når jeg så det.. Håpe det går bra da :) Godt å ha noen å spørre :)
 
Venninnen min blødde mensen blod med klumper i uke 5 og uke 11, hun er 23 uker i dag :) Så ta det helt med ro :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Åh, godt å høre! :D (ikke at hun blødde altså).. Prøve å slappe litt mer av i forhold til det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dette kommer nok til å gå helt fint, kan godt være at det bare er litt rester etter en festeblødning.
Håper det går bra med deg og at du klarer å slappe av og kose deg nå i påsken :Heartred
 
Krysser fingrene for at det bare er noe uskyldig :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg begynte å blø hver gang jeg hadde sex sist gang. Men det var vist helt normalt og så lenge fargen var rødbrun så var det svært sjelden grunn til bekymring :)
Håper uansett at det gir seg og at det går bra med deg!! <3
 
Dere er gode :D nå har det gitt seg helt :D god påske alle sammen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det var bra! :) Nyt resten av påsken! :D
 
Back
Topp