Redd

Astroem

Gammel bruker, nytt bilde ;-)
VIP
Huff, dette er ikke lett, det å være gravid igjen (psykisk sett) kjenner jeg er livredd for å miste :-(

Jeg sitter jo å føler etter alt, og hodet jobber enormt ift til å tenke ut alle mulige måter jeg kan miste denne spiren...

Så jeg lurer på;

Noen andre her som har opplevd stikkinger "inni" musa? Minner om de smertene jeg hadde på slutten av graviditeten men førstemann, slike "modne livmorhalsen stikninger"

Jeg er så redd :-/

Ingen bødninger ol.. heldigvis.. glad for at det er jordmortime neste uke, kommer til å bombadere den stakkars jordmora med alle slags mulige spørsmål...

Angrer så veldig for at jeg ikke bad legene sjekke lengden på livmorhalsen da jeg var på ul tidligere i uka :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hatt masse stikkinger bak symfysen og i lysken denne uken! Er 12+5 i dag! Jeg har bært endel på vesla(ca 11kg), så noe derfor.. Men tenker også at livmora vokser og at det strekker og stikker! :) Så på magebildet ditt at du har fått endel mage allerede, trolig fordi du har nylig vært gravid! Tror ikke du trenger å bekymre deg, da jeg føler akkuratt det samme skje i min kropp :)

Kjenner til det!!
Har kjent slike "smerter" du skriver om, men det har bare vert nå i kveld, men velger å tro det er fordi eg har vert i aktivitet i hele dag!!
Jordmødre er til for å hjelpe, så du kommer nok ikke til å bombandere hun med spørsmål, de er nok vandt til dette :) Ønsker deg lykke til!! :)

Så bra at det er flere som føler slike stikkinger (ikke at det er bra at man får litt vondt, men at jeg ikke er alene :-P)

Ja, vet livmora mi er større enn vanlig ift hvor langt jeg er på vei, da den var større enn vanlig før jeg ble gravid også.

Håper det er voksesmerter♡

Huff, dette er ikke lett, det å være gravid igjen (psykisk sett) kjenner jeg er livredd for å miste :-(

Jeg sitter jo å føler etter alt, og hodet jobber enormt ift til å tenke ut alle mulige måter jeg kan miste denne spiren...

Så jeg lurer på;

Noen andre her som har opplevd stikkinger "inni" musa? Minner om de smertene jeg hadde på slutten av graviditeten men førstemann, slike "modne livmorhalsen stikninger"

Jeg er så redd :-/

Ingen bødninger ol.. heldigvis.. glad for at det er jordmortime neste uke, kommer til å bombadere den stakkars jordmora med alle slags mulige spørsmål...

Angrer så veldig for at jeg ikke bad legene sjekke lengden på livmorhalsen da jeg var på ul tidligere i uka :p

Jeg skjønner veldig godt at du er bekymret når du har den historien du har! Sender deg en god klem!

HAr du fortalt legen, jordmor, evt andre om bekymringene dine? Håper virkelig du får ekstra oppfølging.

JEg har hatt sånne stikkinger. De kommer plutselig og kan til og med være litt vonde. Men tror ikke noe er galt fordiom. Ting skal jo utvide og endre seg nå. Tipper det er litt krevende for kroppen!

Lykke til med jordmortimen din. Håper hun gir deg gode svar =)

Jeg skjønner veldig godt at du er bekymret når du har den historien du har! Sender deg en god klem!

HAr du fortalt legen, jordmor, evt andre om bekymringene dine? Håper virkelig du får ekstra oppfølging.

JEg har hatt sånne stikkinger. De kommer plutselig og kan til og med være litt vonde. Men tror ikke noe er galt fordiom. Ting skal jo utvide og endre seg nå. Tipper det er litt krevende for kroppen!

Lykke til med jordmortimen din. Håper hun gir deg gode svar =)

:-)

jordmor kjenner til hele historien, og jeg er superglad for det!

Joda, hun har fått kjennt på tankene mine en time tidligere i dette svangerskapet, så hun vet hvordan jeg har det :-) je. Har blitt lovet veldig god oppfølging denne gang ifra sykehusets side, nå gjennstår det å se om de følger opp den planen vi la etter fødselen til andremann, jeg kommer til å følge med mye selv også, og be de sjekke det ene og det andre.. Men er redd jegm lter på veldig mange som ikke forstår på veien, og mener det bar eblir "ulv ulv"..

men dednne gang driter jeg i hvordan helsevesenet oppfatter meg som person, denne gangen skal sikkerheten til den lille gå fremmfor alt :-P

:)

jordmor kjenner til hele historien, og jeg er superglad for det!

Joda, hun har fått kjennt på tankene mine en time tidligere i dette svangerskapet, så hun vet hvordan jeg har det :) je. Har blitt lovet veldig god oppfølging denne gang ifra sykehusets side, nå gjennstår det å se om de følger opp den planen vi la etter fødselen til andremann, jeg kommer til å følge med mye selv også, og be de sjekke det ene og det andre.. Men er redd jegm lter på veldig mange som ikke forstår på veien, og mener det bar eblir "ulv ulv"..

men dednne gang driter jeg i hvordan helsevesenet oppfatter meg som person, denne gangen skal sikkerheten til den lille gå fremmfor alt :p

Håper du slipper å møte noen som mener at det bare er ulv, ulv. Du har en god grunn til å være ekstra bekymret/bli ekstra bekymret. Håper likevel for din skyld at redselen ikke blir så altfor voldsom og at du evt har noen å snakke med når ting blir ekstra vanskelige:/

Håper dy blir tatt skikkelig på alvor fremover. Er så vondt å være bekymret.
Vært det en del jeg også.
Har ikke vært gravid før, så fikk derfor panikk når jeg fikk vondt og stikkinger sånn som du beskriver. Men det er heldigvis flere av oss som har det sånn :)

Tenker på deg <3 har en venninne som mistet i uke 24 tidlig i år, men nå er hun endelig 25 uker i den nye (raske) graviditeten. Vet det er mange tøffe dager! De har heldigvis fått svært god oppfølging, flere ul på sykehuset, faktisk ukentlig nesten nå rundt den skumle uka. Håper du blir tatt godt vare på også! Sender gode tanker til deg.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Back
Topp