Redd...

Mammaen til J <3

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Har blødd siden i går ettermiddag. Ikke store mengder, men nok til at jeg er redd. Skal til legen 10:20.. Ikke så mye de får gjort kanskje men.. Hcg måling iallefall.
Angst, angst, angst...

Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3

Åååneei :confused: får håpe det er en uskyldig blødning..tenker på deg å lykketil :)

lillemann skal bli storebror <3

Lykke til :) det går nok bra, krysser fingrene for deg.

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

*klemme på*
Skjønner du er redd!
Krysser alt jeg har for at dette går bra.

Tenker på deg :-) masse lykke til

♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Åneeei :/.. Masse lykke til hos legen, håper virkelig at det bare er en uskyldig liten blødning - krysser alt som kan krysses!

Sender en god klem og håper det er helt ufarlig blødning!

Nr 2 på vei <3 13 februar <3

Uff.... *klemmepå* Skjønner du er redd,krysser for at det er uskyldig..

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-

Tusen takk, snille, gode dere <3

Straks klar for å dra til legen.. Livredd og gråter som en unge. Jadda. Fikk den derre "det er ikke så mye vi får gjort"-talen da jeg ringte dit istad.. Men jeg skulle få komme inn da.

Jente født 24.02.2011 <3

Krysser fingrene for en uskyldig blødning! Lykke til hos legen!

<3 Jente April 2012
Termin med nr 2: 5. Februar 2014

Ånei.. håper alt er bra :)

Jente født januar 2010 og gutt født august 2011 og spiren i magehuset ventes 03.02.14 :)

Tusen takk dere <3

Herregud for en grei lege. Takk og lov. Siden det var hastetime får jeg jo bare den som er ledig, og denne gangen var det altså ikke min fastlege, men en annen.

Jeg gråt som bare det da jeg gikk inn der, klarte bare såvidt å prate, men fikk tumla fram at jeg var redd for at jeg aborterte. Han sendte meg på ul, så skal det i morgen kl 10. Jeg gadd ikke håpe på ul engang, trodde han ikke ville sendt meg dit om jeg trygle engang. Men han sa det med en gang uten at jeg hadde nevnt det. Hurra!
Han sjekket blodtrykket, som var "veldig spent" som han sa. Rart... :p

Ble sykemeldt i dag og i morgen. I det står "blødning i svangerskap" på sykemeldinga, så da får sjefen vite det også da.. Men men. Det er det aller minste problemet akkurat nå.

Jente født 24.02.2011 <3

Tusen takk dere <3

Herregud for en grei lege. Takk og lov. Siden det var hastetime får jeg jo bare den som er ledig, og denne gangen var det altså ikke min fastlege, men en annen.

Jeg gråt som bare det da jeg gikk inn der, klarte bare såvidt å prate, men fikk tumla fram at jeg var redd for at jeg aborterte. Han sendte meg på ul, så skal det i morgen kl 10. Jeg gadd ikke håpe på ul engang, trodde han ikke ville sendt meg dit om jeg trygle engang. Men han sa det med en gang uten at jeg hadde nevnt det. Hurra!
Han sjekket blodtrykket, som var "veldig spent" som han sa. Rart... :p

Ble sykemeldt i dag og i morgen. I det står "blødning i svangerskap" på sykemeldinga, så da får sjefen vite det også da.. Men men. Det er det aller minste problemet akkurat nå.

Jente født 24.02.2011 <3

Så bra at han tok deg på alvor og henviste deg til ul :)
Spent på oppdatering i morgen ;)

Men ang sykmelding så er det vel bare din del og den delen legen sender inn til NAV det står hvorfor du er sykmeldt?
For arbeidsgiver har vel igrunn ikke noe med om hvorfor du er sykmeldt.
Det står iallefall ikke noe på sykmeldingene jeg gir til min arbeidsgiver :)

Så bra at han tok deg på alvor og henviste deg til ul :)
Spent på oppdatering i morgen ;)

Men ang sykmelding så er det vel bare din del og den delen legen sender inn til NAV det står hvorfor du er sykmeldt?
For arbeidsgiver har vel igrunn ikke noe med om hvorfor du er sykmeldt.
Det står iallefall ikke noe på sykmeldingene jeg gir til min arbeidsgiver :)
Ja, veldig glad for at jeg kom til akkurat han :)

Stemmer det du sier om sykemeldingen ja. Fant det ut etterpå :p Og det er bra :)

Jente født 24.02.2011 <3

Lykke til i morgen!! krysser fingrene for at et lite hjerte fremdeles slår <3 Og godt at Legen sendte dere videre til ul! det er godt når man blir tatt på alvor, desverre mange leger som ikke gjør det :/ men masse masse lykke til i morgen <3 krysser alt som krysses kan :)) sender også en god klem :))

Back
Topp