Redd...

Frosk

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Idag testet jeg positiv, og tror jeg er rundt 6 uker. Jeg vet ikke helt hva jeg føler, for jeg fødte ei jente i november som ble født i uke 23, og døde etter nesten 2 døgn.. Jeg føler meg nesten dårlig, for at jeg blir gravid igjen så fort etter vi mista vår lille prinsesse.. Tenker liksom at hun føler seg glemt? Høres litt sprø ut, men det er ihvertfall slik jeg føler det nå. Samboer ble kjempe glad, men tror han prøver å fortrenge det som har skjedd.. Gruer meg helt vilt til å gå gravid igjen.. Tror ikke jeg kan glede meg før jeg er ferdig og det er laang tid til!! :/ Føler meg som en dritt!! Både fordi jeg ble gravid igjen så fort og for at jeg ikke gleder meg til dette svangerskapet..

Trist å høre.
Du får ta tiden til hjelp, så kommer nok de små gledene.

Huff så trist med datteren din! Hun unner dere nok å føle glede over det nye barnet! *klem*

skjønner godt hvordan du har det.
Det er snart 1 år siden vi mistet datteren vår. hun kom stille til verden på termindagen sin.
men jeg er sikker på at lille Martine er med å glede seg over lillesøster eller lillebror som er på vei.
Skjønner det er vanskelig for deg, for det er så masse følelser. Over hun dere har mistet og redsel for den som er på vei <3
Lille Martine blir jo aldri glemt, uansett hvor mange småsøsken hun måtte får. Så har hun sin spesielle plass i hjertene deres.

Så lei meg for at hun ikke fikk være med dere <3
og ønsker deg lykke til i det nye svangerkapet

Back
Topp