Redd

Lykke.

Forelsket i forumet
Legetime i ettermiddagdag! Har hatt litt brun utflod i går og litt blod i utflod i dag- så må ned for en sjekk. Er livredd for at dette er i ferd med å gå galt :-(

Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast, men om jeg er sanndrømt så går dette ikke veien. Hadde en fæl drøm i natt om at spiren slapp taket.

Dette blir en lang dag!!

Jeg hadde samme i mitt første svangerskap. varte i to dager, men alt gikk fint. Slimhinnene er veldig tynne og overfølsomme så det kan være en god forklaring på det! Krysser fingre for deg! Legen kan jo ikke gjøre no fra eller til annet enn å måle hcg nivå i blod eller en graviditetstest til. Skal tenke gode tanker for deg!!!

Vet det ikke trenger å bety at det går galt, men damen på legekontoret skremte vannet av meg. Alt hun sa var jo til å vippe en av pinnen. Så litt skremt nå!

Lykke til! Håper spiren klorer seg fast og blir der til november ;))

åh dumme legekontordamer, noen ganger bør de virkelig bare holde kjeft!!!

hatt brun/rosa/rød utflod selv siden fredag. Hcg verdiene mine har perfekt stigning fordi. Men skjønner du er redd, er det selv. Er d ul du skal på i dag? Legen får ikke gjort stort annet enn å ta hcg prøve da:) Lykke til, krysser fingrene for deg

Back
Topp