Redd!

Honningblomsten

Forumet er livet
Uff, jeg har hatt noen sterke murringer de siste dagene :( Ikke sånn hele tiden.. Men plutselig stikker det til, og da er det så ubehagelig at jeg kjenner jeg blir litt dårlig.. Jeg husker liksom ikke om det er normalt, eller om det er sånn som da jeg mista :(

Jeg ligger rett ut på sofaen nå og er livredd.... 

Har skikkelige stikking, nesten kniving som kommer og går i tak.

Håper håper håper også at dette er ufarlig!!!

Vet ikke om det er normalt jeg.. men da er vi ihvertfall to som har det sånn..

Jeg har missta 2 ganger og når murringene kom forsvant de aldri, ble bare sterkere å sterkere åsså begynte d å brunblø før d blødde masse.

Hadde faktisk mest vondt i korsryggen da.

Tror du kan ta d me ro :)

Tror stikking og mens murringer er vanlig:)er kjempe nervøs selv vill ikke miste ijen..men har du abort så begynner du og blø og har kraftige smerter konsant..hadde veffal jeg:/ mn litt skal man kjenne!

Har desverre ikke noe godt svar, men håper det ikke er noe farlig!

Takk, jenter! Da satser jeg på at det ikke er noe farlig
Blir bare helt overnærvøs etter at jeg mistet forrige gang!
Denne gangen er det mange flere som vet det.. Så det er ekstra dumt hvis det går skeis..

Forstår godt at det kan være veldig ubehagelig at man blir paranoid/innbilsk, men prøv å slappe av og puste dypt. Jeg prøver å puste dypt hver gang jeg får litt vondt :) Håper også at det ikke er noe farlig, bare at du kanskje har voksesmerter eller noe liknende.

Mest sannsynlig er ikke dette noe å bekymre seg for:) det er jo normalt både med mensmurringer og stikninger,så du må bare tenke det -at du opplever noe som er normalt for svangerskap. Men skjønner deg inderlig godt,jeg blir også ofte bekymret når jeg kjenner mer smerter enn "vanlig". Vi får bare prøve å ha trua på at dette skal gå bra! God klem til deg:)

Er vanlig med stikking og murringer, så jeg vil tro alt står bra til og at alt er som det skal.

Back
Topp