Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
så utrolig trist. sender deg en god klem, og litt fakta (det hjalp meg da jeg mista)
- en regner med at nesten 50% av alle svangerskap ender i abort, de fleste da før uke 5 slik at den gravide ikke visste hun var gravid.
- ingen ting du har gjort har påført dette. Så fremt du ikke har tatt hormonpreparater så var fosteret ikke levedyktig, gå derfor ikke med skyldfølelse - det er ikke din feil.
- Du som kvinne er ikke mindre verd - det er som sagt veldig vanlig - og faktisk en del av det å være kvinne.
- du kan få barn, Din nydelige sønn viser det, denne lille vennen var bare ikke meningen for dere nå. (okei det siste er ikke bokfakta, men Mariafakta)
Tusen takk for fine ord jenter, betyr mye for meg å høre...
Tusen takk Maria KA, dette hjalp faktisk!
Ser drem til det er over i dag og håper jeg slipper urskrapning..
Får helt vondt inni meg.. og vet følelsen av å plutselig blø masse.. Var kommet i uke 12-13 da jeg plutselig begynte å blø som en tulling, forsto ingenting og var sikker på at jeg hadde mistet gutten min, Panikken som gikk gjennom kroppen min var ubeskrivelig, og unner INGEN dette.. Legen på Legevakten sa jeg hadde spontanabortert men UL viste noe annet... men her gikk det altså fint, blødde i 3-4 uker også og var sengeliggende.. Håper du får en overraskelse i morgen at alt egentlig er bra, men uansett, Nathaniel vil nok få en liten lillesøster eller bror i fremtiden, og dere er såå heldig som får nyte han og allerede har ett fantastisk lite gull...
Sender verdens største klemmer til deg snuppa.. Dette var ikke kjekt å lese..
Tusen takk pixiee.. koselig at dere er så omtenksomme... varmer..
jeg var på sykehuset i dag og tok en UL. Den viser at kroppen har ordnet oppi dette selv og at det nå er over og jeg skal bare blø ferdig. Heldigvis var det ikke noe igjen der, og det lettet i alle fall. Fremover skal vi være veldig forsiktige frem til vi planlegger neste mann jahh.. men er utrolig takknemmelig for at jeg har lille og Joffe(mannen) hehe det er vondt men nå må det fokuseres på det positive jeg faktisk har! stooooor klem til alle dere fra meg!!! Tusen takk for at dere bryr dere slik!!!
Trist.. Har tenkt på dere i dag.
Har selv vært gjennom det, og vet det absolutt ikke er en situasjon man ikke vil være i, men det er som du sier, må prøve å se fremover og sette pris på det man har :)