REDD

Andre barn på vei

Glad i forumet
Nei nei nei jeg slutter ikke å blø!!!
Har blitt mye værre i dag, spess i kveld med mye mensen smerter, og smerter i skambeinet og stråling ned i beina.. korsryggsmerter også..
kom noen tårer i sta da jeg innså at dette mest sannsynelig ikke kommer til å gå bra.. Jeg kommer til å kreve å komme inn til legen i morgn.. rart de ikke sjekket meg forige uke da blødningene begynte..
er sååå lei meg men like vel føler jeg meg som verdens heldigste siden vi har fått en vakker liten prins allerede som er alt for oss! kryss fingrene for meg jenter.. morgendagen kan bli vond..

OPPDATERT LENGRE NEDE

Huff, hørtes ikke bra ut.....
Masse lykke til fra ossemoticon

Krysser fingrene for deg og sender med mangen gode klemmeremoticon

varme skrev:
Sender deg alle de gode tankene jeg har og ubeskrivelig mange klemmer vennen! Håper virkelig de tar deg alvorlig i dag!

Stor klem fra meg!

Uff jenta mi :( håper det går bra idag... tenker masse på dere <3 <3 krysser alt jeg har for at den lille babyen din holder seg inni der... mange gode klemmer fra oss <3

Krysse krysse, masse lykke til  :)

uff da :( masse lykke til i morgen!

Tusen takk jenter, det kom noen tårer når jeg ser så mange som bryr seg... Godt å ha dere alle sammen! Skal til legen halv et i dag. Blør kraftig nå.. snufs..

Krysser både fingre og tær for dere, og håper alt står bra til.
Kose-mose-overdoseklem fra oss :)

Sender over en stor varm klem herfra... emoticon

Da har jeg vært hos legen og dette ser ut som en spontanabort.. (tørke en tåre..)
Jeg skal til sykehuset i morgen og ta en innvendig ultralyd og må faste fra i kveld siden det kan hende de må legge meg i narkose å ta en utskrapning..
gruer meg veldig jenter.. kunne ønske jeg aldri hadde blitt gravid i stedenfor dette her..
Er så utrolig takknemmelig for at vi fikk vår nydelige prins i september.. han er alt for oss seff!
tiden leger alle sår sier dem.. vi får håpe det. Tusen takk for all støtten jenter, dere er best!

usj,dette var trist å lese!
skal tenke på deg i morgen,ja,tenker jo på deg nå også! 

uff!emoticon

Så trist emoticon
Lykke til imorgen.

krysser ALT jeg har for deg. Ta deg en tur til legevakta å krev at dem sjekker deg, ultralyd og det hele. Ønsker virkelig dette skal gå kjempebra for deg

Dette var trist å leseemoticon  Krysser alt for at de i morgen finner ut at lille spiren din enda er der!
klem til deg

Stakkars deg , jente. Det er så utrolig trist når sånne ting skjer. Men du får flere sjanser.
Sender deg mange klemmer.

Uff, så trist...nå ble jeg utrolig lei meg på deres vegne...

Sender deg en god lang klem, og håper det hjelper bittelitt iallfall emoticon

Back
Topp