Kjenner nå at desto nærmere jeg kommer 12 uker, desto reddere blir jeg.. Selvom jeg var på UL i forrige uke og alt var perfekt, så er jeg så redd for at det plutselig skal snu.. I hele dag har jeg hatt en slags "tom" følelse i magen.. Kvalmen begynner å trekke seg tilbake (tror jeg), den er iallefall ikke like overveldende hele dagen nå. Har også hatt merkelige menssmerter i små perioder idag..
Tør ikke ringe legen heller liksom.. Nå har han henvist meg til UL 2 ganger allerede, første gang fordi jeg trengte å vite at det var liv, og andre gang pga redsel og litt magevondt..
Jeg trenger så sårt å vite at alt er bra, samtidig som jeg VET at jeg kommer til å trenge det samme etter uke 12 engang.. Vet ikke hva jeg skal gjøre [:(] Er ikke noe privat rundt her heller..
Tør ikke ringe legen heller liksom.. Nå har han henvist meg til UL 2 ganger allerede, første gang fordi jeg trengte å vite at det var liv, og andre gang pga redsel og litt magevondt..
Jeg trenger så sårt å vite at alt er bra, samtidig som jeg VET at jeg kommer til å trenge det samme etter uke 12 engang.. Vet ikke hva jeg skal gjøre [:(] Er ikke noe privat rundt her heller..