Redd...

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Kjenner nå at desto nærmere jeg kommer 12 uker, desto reddere blir jeg.. Selvom jeg var på UL i forrige uke og alt var perfekt, så er jeg så redd for at det plutselig skal snu.. I hele dag har jeg hatt en slags "tom" følelse i magen.. Kvalmen begynner å trekke seg tilbake (tror jeg), den er iallefall ikke like overveldende hele dagen nå. Har også hatt merkelige menssmerter i små perioder idag..
Tør ikke ringe legen heller liksom.. Nå har han henvist meg til UL 2 ganger allerede, første gang fordi jeg trengte å vite at det var liv, og andre gang pga redsel og litt magevondt..
Jeg trenger så sårt å vite at alt er bra, samtidig som jeg VET at jeg kommer til å trenge det samme etter uke 12 engang.. Vet ikke hva jeg skal gjøre [:(] Er ikke noe privat rundt her heller..

Skjønner deg veldig godt....
Jeg er også livredd, men her nektet legen å henvise meg til UL pga redsel....
Så jeg teller på knappene om jeg har råd til privat, eller om vi skal vente på den ordinære!
Kjøper hvertfall angelsound sånn at jeg kan lete etter hjertelyden om et par uker!

Vurderer sterkt å kjøpe angelsound jeg også.. Men er redd det bare gjør vondt værre hvis den endag gjemmer seg litt å jeg ikke finner hjertelyden [&o]

Skjønner deg ekstremt godt! Livredd sjøl og klarer aldri slappe helt av.

Det var Skien du var fra? Da kan du jo f.eks prøve søster hjemmet i Porsgrunn [:)]
Eller så er vell han Dr Heldaas sånn halvveis privat og ekstremt dyktig, han holder til på vessia..

Alt står nok bra til, men det er ikke noe godt og gå rundt og være redd hele tiden [:(]

Jeg tror jeg skal prøve å se det an.. Har ikke hatt noe tegn til blødninger eller ordentlig vondt, bare murringer.. Å det er visst vanlig sies det jo.. Bare følelsene mine som er litt på tur.. Med lillegutt var jeg stadig på ultralyd hos legevakta. Hehe.. De har jo ultralyd der også ! Så tar nok en telefon ned dit neste gang, om det skulle bli værre.. Vil ikke mase på legen min, føler meg så dum [&:]

Var hos Heldaas i forrige uke, da hadde jeg henvisning.. Men søsterhjemmet har jeg ikke tenkt over [:)]

Back
Topp