redd..

RuttiTutti

Elsker forumet
Jeg må ærlig innrømme att jeg er livredd for å miste klarer ikke slippe den tanken enda jeg har sett hjertet bane der inne....
HAr en veldig stresset livssituasjon med en døende pappa ( min pappa) som jeg er så utrolig nær... sorry for mooshi innlegg måtte bare få sagt det har så utrolig mye i hodet mitt om dagen....[&:]

Skjønner at ting kan være ekstra vanskelig for deg da. Stor klem[:)][:)][:)]

uff, sender deg en stoooor klem jeg [:)]

Er barnet sterk og frisk skal det utrolig mye til for å miste den! Tenk på folk som har mistet mann og barn mens de har vært gravide, og likevel ikke mistet barnet.. skjønner at du er redd og at du er i en forferdelig situasjon - men prøv og gjøre andre ting når tankene kommer.. redselen for å miste er ikke god å gå rundt med! Prøv å dra med typen din ut på en gåtur i skogen, hvor dere kan prate om babyen, tiden som kommer eller bare morsomme ting! Alt bortsett fra abortering :) Håper det hjalp noe..
LYKKE TIL!

ORIGINAL: SunShin

uff, sender deg en stoooor klem jeg [:)]

Følte du tregte en klem, så her kommer en STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR klem te dæ[:)]

uff da[:(] Leit å høre med faren din mista selv pappa da eg var liten så veit at det påvirker kropp og sjel. Men skal se at den lille spire klore seg fast og blir eit lite lyspunkt i kvardagen.[:D] Prøve å slappe av når du kan, er du i jobb kan det kanskje vere ok med ein sjukemelding så lenge det ikkje berre blir meir tid til grubbling. Uansett masse lykke til [:)]

spirene våre er nok sterkere enn vi tror....[:D] og de takler en påkjenning og tre.... veldig trist å høre om pappaen din..... håper det går bra.... alltid følt å miste noen selv om en vet om det på forhånd... ta godt vare på hverandre.... så går nok dette fint m lille spira.... og uansett hva som skjer...ikke tenk at d var noe du gjorde galt visst d ikke går bra...men jeg tror d går bra... [:)] masse lykke til... gleder meg til å følge deg her inne...[:)]

huff, så trist å høre om situasjonen du er i[:(] skjønner at du føler deg litt ekstra stresset og redd! det er en veldig følelsesmessig tung periode. jeg mistet mammaen min da jeg var 14, da var søsteren min gravid, og alt gikk bra med henne og barnet, en frisk og sunn gutt.
så jeg er sikker på at den lille spiren i magen din klarer seg fint!

Uff, trist det med pappaen din. Men du skal se at den lille spiren din klamrer seg nok godt fast.[:)]
Sender deg en stooor trøsteklem.

uff, vet ikke helt hva jeg skal skrive til deg jeg.[:(][:(] veldig trist det med din far.
sender en trøsteklem. Jeg mistet min far for 10 år siden!!

Vil bare sende deg en god klem!!

Jeg vet hvordan du har det! Har ikke mistet min pappa, men mistet min kjøre farfar nettopp, ca 2 mnd siden. Dette skjedde over natten med en frisk og sprek mann på 67 år, så det er ikke løye det kom som et sjokk!

Det jeg vil fram til er at det er kjempe tøft/hardt å miste noen man er glad i, ta vare på hverandre og prøv å nyt den siste stunden!

Spirene er så sterke!! De klarer det meste!

Stor klem til deg!!![:(]

Enorm klem herfra også!! En liten tåre i øyekroken for deg... Bare husk på at det e MINDRE enn 20 % sjanse for å miste etter at en har sett et bankende hjerte på ul - husk det når det e som verst!! Krysser både fingre og tær for deg!

Uff, så vanskelig å sitte i en sånn situasjon!! [:(]

Men jeg tror det at når faren din er syk, så er dette barnet en glede for han, og at det er ment at du skulle bli gravid, nettop fordi dette er riktige tidspunktet! Sikker på at dette går bra for deg!

Masse masse klemmer[:)]!!!!!

Også må jeg si at skjønner de som skriver "vet hvordan du har det" med god mening, men man kan aldri si man VET det med sikkerhet, alle har forskjellige følelser, og sitter uansett i en helt annen situasjon. Man vet aldri helt hvordan hun har det uansett om man har opplevd lignende.

Ønsker deg alt godt frøken!!

Og selvfølgelig dere andre =)

ORIGINAL: Iniza

ORIGINAL: Hope88

Også må jeg si at skjønner de som skriver "vet hvordan du har det" med god mening, men man kan aldri si man VET det med sikkerhet, alle har forskjellige følelser, og sitter uansett i en helt annen situasjon. Man vet aldri helt hvordan hun har det uansett om man har opplevd lignende.

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor du gidder å henge deg opp i at noen skriver det, for man skjønner jo så klart at man ikke vet akkurat hva en annen person går gjennom. Det var ikke ment så bokstavelig. Så klart vet jeg ikke hvordan TS har det, men jeg går gjennom det samme selv, med et familiemedlem som er uhelbredelig syk, og døende, så derfor vet jeg hva det vil si å bli gravid midt i en krise i livet. Håper ikke TS tok dette ille opp, for det var virkelig ikke ment sånn, jeg ville egentlig bare si: Du er ikke alene... Og jeg føler utrolig med deg...

Mente jo ikke noe vondt med det! Ville bare si det jeg mente, er ihvertfall ikke noe vondt ment mot noen. Jeg lærte ihvertfall på hjelpepleieren at det er noe jeg aldri skal si til noen som sitter i en vanskelig situasjon, men beklager, og føler selvfølgelig med deg også, beklager hvis du følte deg tråkket på asså!

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor du gidder å henge deg opp i at noen skriver det, for man skjønner jo så klart at man ikke vet akkurat hva en annen person går gjennom. Det var ikke ment så bokstavelig. Så klart vet jeg ikke hvordan TS har det, men jeg går gjennom det samme selv, med et familiemedlem som er uhelbredelig syk, og døende, så derfor vet jeg hva det vil si å bli gravid midt i en krise i livet. Håper ikke TS tok dette ille opp, for det var virkelig ikke ment sånn, jeg ville egentlig bare si: Du er ikke alene... Og jeg føler utrolig med deg...

Mente jo ikke noe vondt med det! Ville bare si det jeg mente, er ihvertfall ikke noe vondt ment mot noen. Jeg lærte ihvertfall på hjelpepleieren at det er noe jeg aldri skal si til noen som sitter i en vanskelig situasjon, men beklager, og føler selvfølgelig med deg også, beklager hvis du følte deg tråkket på asså!

Jeg skjønner hva du mener, med at man ikke skal si jeg vet hvordan du har det, for man kan aldri vite det faktisk.. Men når man går gjennom kriser i livet, så kan det på en måte sammenlignes, uten at det så klart aldri blir helt det samme.. hvis du skjønner.. men jeg forklarte over her hva jeg egentlig mente, så da er jo det greit :) Følte meg ikke stråkket på, ville bare forklare meg :)

Det er bra=) Ble redd du ble helt sinna på meg jeg nå. Uff. Ihvertfall ønsker deg alt godt.=)

Back
Topp