Redd :(

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Blir så redd nå som jeg er så nærme IKM.. Kjenner murringer i ryggen, og er kjemperedd for at mensen skal komme, selvom jeg har hatt 4 positive tester.. Huff..

Noen fler som har kjent sånn ?

krysser fingrene for deg!

ORIGINAL: *Carine*

krysser fingrene for deg!

4 positive tester kan vel ikke ta feil [:)] og murringer er jo også tegn på graviditet! Jeg hadde kjempevondt i ryggen den dagen jeg fikk pos. test... [:)] Når er IKM da?

Hvis du er usikker be om blodprøve det viser det rette. Jeg har tatt både test hjemme og hos lege (nektet meg blodprøve på legevakten), fikk beskjed om at det kun var urinveis infeksjon. Ga meg ikke, fikk bestilt  time hos fast lege og var gravid, akkurat som jeg sa:)

Det vil gå så bra vennen:):) 4 positive tester er det ikke å ta feil av:) Jeg hadde masse menssmerter og trodde tanta hadde dukket opp pga det brune greiene, men det ble aldri rødt så da skjønte jeg tegningen. Det jeg vil frem til er at det er helt normalt og ha menssmerter de tre første månedene av et svangerskap:) Så dette vil gå så fint)

Jeg lagde akkurat en tråd om ryggsmerter, hehe. Jeg har ikke testa enda jeg da.. Har IKM 18. mai. Hvor tidlig testa du??

Jeg har jo et barn fra før, men klarer ikke huske om jeg hadde vondt i ryggen da eller ikke. Husker bare jeg hadde masse stikninger i magen, akkurat som mensen kom når som helst..

Ønsker deg lykke til!! Det går nok bra!! [:)]

Jeg er oxo litt redd... Ikm i morra... Men testene blir sterkere for hver da.... hehe

er redd selv for at det er tomt i magen min.. gleder meg til ul så alt blir bekreftet!

Har IKM 18, testet positivt i går og idag... Har sånn typisk ryggvondt som jeg pleier å ha når mensen er rett rundt hjørnet.. Håper ikke det skjer [:D] Har bare lyst til å legge meg til å sove i 12 uker jeg [:'(]

Det vil gå så fint:):) Ingen tr dukker opp for du er jo gravid:):) Som sagt har jeg også hatt sterke mensensmerter:) Men kjenner til det og bare ha lyst til å sove de første 12 ukene:)

Ei her sa:

ikke bekymre deg for ting du ikke rår over!

Jeg tror det er det beste vi kan gjøre! Vi lar naturen gå sin gang og så tar vi vare på kroppen vår og spiser (passe) sunt og sender alle gode tanker til den lille :)

- Myth -

Back
Topp