Redd....veldig redd

Offda!! Du får hvertfall snakket med noen om det i morgen, men om du er redd hadde jeg ringt legevakten, ikke vits i å være redd hele kvelden/natta før du får komt deg til kontroll. Og hvis det faktisk er det og du har fått det, kanskje det hjelper å komme inn tidlig? Lykke til, kjære deg!! Klem

Kan jeg spørre hva er den femte barnesykdom? Sikkert et veldig dumt spørsmål, men jeg har ikke hørt om den.. :S

Lykke til på kontroll søte du :)
Går nok veldig bra x

Lykke til :-)

Hvordan gikk det???

Spent på hvordan det går med deg jeg også! :)

Joda litt høyt blodtrykk men skal inn igjen til onsdag for å sjekke trykket på nytt og ta glukosebelastningstest:) hun lyttet ikke på magen, tok ingen prøver og fortalte meg at jeg ikke skulle komme tilbake før i uke 24? Javel liksom.... tror jeg.må skaffe meg en jordmor.... den femte barnesykdommen hadde hun vel nesten ikke hørt om så det avfeidet hun :confused::mad: håper legen jeg ønsker snart er ledig....

Hører egentlig til August 2013, men...

Ups, litt rask på send knappen.
Sønnen min har også femte barnesykdom, og jeg er utrolig redd for å få det. Jeg skal ringe legesenteret i morgen å kreve at de tar blodprøve ang antistoffer på det her i morgen tidlig. Jeg ringte dit i dag, og opplevde at de ikke viste noe om det. Jordmor sa at hun ikke hadde mulighet til å rekvirere blodprøve, så det må legen gjøre.

Så rart!! Tror jeg hadde tatt kontakt på ny/med noen andre.. Godt å få det ut av verden!

For en håpløs lege! Jeg ville absolutt funnet meg en jordmor å dra til hovedsaklig, men det er jo ting bare legen kan hjelpe deg med, så at du har en god fastlege du føler tillit til er utrolig viktig! Finnes det noen private leger du kan kontakte i krisetilfeller fram til du får byttet fastlege? Tror jeg ville betalt privat om jeg ikke hadde en fastlege jeg stoler på :/
Håper det går bra med deg fortsatt?

Denne legen stusser jeg veldig på! Hun er så kald på en måte.... upersonlig....

Forrige gang tok legen frem doppler med en gang og lyttet etter hjertet :) det var en annen lege, nå var det ingenting liksom...

Skal ringe etter jordmor gitt:)

Denne legen stusser jeg veldig på! Hun er så kald på en måte.... upersonlig....

Forrige gang tok legen frem doppler med en gang og lyttet etter hjertet :) det var en annen lege, nå var det ingenting liksom...

Skal ringe etter jordmor gitt:)
Uff det er ikke noe greit når det er sånn.. Ring jordmor du så håper jeg du får en helt super jordmor som tar deg litt mer alvorlig :)

Back
Topp