Redd TUL

BestWishes

Flørter med forumet
MayDay2021
Jeg som gledet meg til TUL neste uke... Nå vet jeg ikke om jeg tørr. Er så redd for at det ikke finnes liv.

Hvor vanlig er det at det skjer uten blod? Hcg stiger fint.
 
Jeg tenker akkurat det samme! Prøver å være positiv og tenke at spontan abort er mer vanlig enn missed abortion, krysser fingrene for deg ❤
 
Vet ikke nøyaktig hvor langt jeg er på vei, men tipper 6+0 i morgen. Vurderer ul nå på fredag eller mandag.. Vet at det ikke er sikkert at jeg får se hjertet da.
 
Har bare gledet meg til TUL i morgen, men nå når det er så nært gruer jeg meg helt sykt! Har vært mye kvalm, men i dag er den borte og jeg blir skikkelig paranoid og tenker det verste... Helt idiotisk å ta sorger på forskudd.. Så lenge du (vi) ikke har vondt og blødninger så går det sikkert bra ❤️
 
Jeg skal i dag, og er livredd.. men jeg tror det er pga forumet her at jeg er så redd.. her er mange skrekk historier ute å går :(
 
Jeg skal i dag, og er livredd.. men jeg tror det er pga forumet her at jeg er så redd.. her er mange skrekk historier ute å går :(
Enig! Synes det er såpass ille her nå at jeg vurderer å ta en lang pause fra forumet. Føler ikke folk gjør annet enn å skrive som SA og MA og alt annet som kan gå galt.. Meen vet ikke om jeg klarer å holde meg borte heller:p Lykke til på TUL, tipper det går kjempebra!
 
Enig! Synes det er såpass ille her nå at jeg vurderer å ta en lang pause fra forumet. Føler ikke folk gjør annet enn å skrive som SA og MA og alt annet som kan gå galt.. Meen vet ikke om jeg klarer å holde meg borte heller:p Lykke til på TUL, tipper det går kjempebra!
Ja, jeg og! Men synes det er så vanskelig å holde seg borte, er mye spennende også så blir skrevet her :p
Tusen takk:Heartred
 
Jeg som gledet meg til TUL neste uke... Nå vet jeg ikke om jeg tørr. Er så redd for at det ikke finnes liv.

Hvor vanlig er det at det skjer uten blod? Hcg stiger fint.
Ingenting å grue seg til. Tenk på at du skal få se og høre hjertet til babyen din. Det er jo en helt fantastisk opplevelse.
Du kan ikke gå å tenke på at nå kanskje jeg har en MA. Du har jo til å med stigning på hcg. Da er det i alle fall ingenting å gå å tenke på. Du skal fokusere på å ta vare på deg selv og babyen din.
Ja det er litt prat om SA og MA inne på slike forum, men det er jo også fordi folk opplever dette, og det er viktig å dele både sorger og glede i livet for å klare å gå videre. Om du synes det blir for mye for deg så ikke les innlegg som er negativt ladet.
Lykke til på ul, dette går bra!
 
Jeg som gledet meg til TUL neste uke... Nå vet jeg ikke om jeg tørr. Er så redd for at det ikke finnes liv.

Hvor vanlig er det at det skjer uten blod? Hcg stiger fint.
Var akuratt sånn med meg også. Gkeda meg i ukesvis, men når dagen kom var jeg nervevrak...! Skalv i hele kroppen når jeg gikk inn. Men sååå fantastisk å se det lille bankene hjertet. Vist du ikke har hatt blødninger, og hcgen stider, er nok alt i skjønneste orden. Masse lykke til:Heartbigred
 
Er det noen grunn til at dere sjekker HCG nivået når dere allerede er blitt gravid?
 
Har bare gledet meg til TUL i morgen, men nå når det er så nært gruer jeg meg helt sykt! Har vært mye kvalm, men i dag er den borte og jeg blir skikkelig paranoid og tenker det verste... Helt idiotisk å ta sorger på forskudd.. Så lenge du (vi) ikke har vondt og blødninger så går det sikkert bra ❤️

Hvordan gikk det?
 
Er det noen grunn til at dere sjekker HCG nivået når dere allerede er blitt gravid?
Skal egentlig ikke være nødvendig med mindre man har mistanke om SA/MA, men mange (som kanskje har mistet tidligere) er ekstra engstelige og vil ha en bekreftelse på at det går som det skal. Da er det å sjekke hcg nivå over 2-3 dager en enkel måte å gjøre det på.
 
Back
Topp