redd,skeptisk og rar :)

firkløver

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
i dag er eg 5 uker.. er så redd for at d skal gå galt denne gangen og...har tusen spørsmål hele tiden... er overstimulert og har blitt tappet for 2 liter vann fra buken, er super trøtt... gjesper og gjesper... orker lissom ingen ting... kavet meg t plantasjen i dag for å handle blomster t 17 mai, fy så glad eg va da eg endelig kom hjem t sofaen igjen :) har litt murring.. eller vet ikke helt om det e det egentlig... mye luft om kvelden i magen, brekker meg tor tre ganger på morgenen etter frokost. hcg stiger, i alle fall i går... kunne di sett om den va på vei ned i går? men puppene er ikke ømme... er så redd for at eg har så lite symtomer og at dette ender nok en gang elendig... herregud! jeg hører helt syyyk ut :happy6

har så lyst til å slappe av og nyte :)

Har ikke ømme pupper jeg heller. Det beste er nok å slappe av og nyte. For man blir gal av å tenke på alt som kan gå galt

Ingen ømme pupper her heller, men har det meste av alle andre symptom. Har faktisk ikke testet positivt engang. Får resultat av hcg blodprøver i morgen. Krysser fingrene! :)

Ønsker deg lykke til:) Håper denne spiren klamrer seg fast:)

Back
Topp