redd. Oppdatert.

Bebibooms

Gift med forumet
hei igjenn... kulen var der ja... han kunne ikke si hva d var.... kunne vere en lymfe, kunne vere cyste, kunne vere så mangt, så han henviste meg videre til ultra lyd av hals området, så d blir sjekket ut, samtidlig tok han masse prøver så kan påvise om d er noe ulumskheter i kroppen... (kreft, asså, noe med de hvite blodlegemene, infeksjon osv...) så da er d bare å vente på svar, og vente på brev om ul... jaja... godt han ikke sa, oj, denne kulen var skummel... [:-]

jeg skal til legen i dag kl 1040.... fant for 2 uker siden en kul under hakepartiet/halsen... og den går ikke vekk... og nå er jeg drit redd for at jeg har fått kreft eller noe... og i å med at jeg er gravid og lissom....[&o] huff, får jo ikke sove om natta... blir skikkeli sliten av å gå og tenke på dette her....[8|][&o]
så da skal jeg til lege å få sjekket opp i det i dag.... gruer meg sånn.... så er jeg passe hormonell, så kommer vel til å begynne å sippe.....[:o] 

Huff skjønner godt du er redd. Men bra du får sjekket opp da- samboer hadde det samme og det var bare lymfeknuter[:)]

Lykke til i dag[:D] stor klem !

Gooood klem[:)] Jeg har sittet og sippet foran legen jeg også før jeg var gravid, og det gikk helt fint! (Kan forklare senere hvorfor om noen lurer)

Forstår godt at du er redd og at det er skummelt! Håper bare det er en lymfeknute eller lignende.

Masse lykke til!!

Klem

uff det er ikke noe gøy, men heeelt sikkert ikke noe farlig [:)]
men godt å få det bekreftet [:)]
*klemmepå*

ORIGINAL: Mollå

Forstår godt at du er redd og at det er skummelt! Håper bare det er en lymfeknute eller lignende.

Masse lykke til!!

Klem

Det kan jo være fettklump, eller lymfeknute. Man frykter alltid det værste, men det trenger ikke alltid å være det.

Lykke til, håper det ikke er noe farlig.

Klem til deg!

Back
Topp