Bebibooms
Gift med forumet
hei igjenn... kulen var der ja... han kunne ikke si hva d var.... kunne vere en lymfe, kunne vere cyste, kunne vere så mangt, så han henviste meg videre til ultra lyd av hals området, så d blir sjekket ut, samtidlig tok han masse prøver så kan påvise om d er noe ulumskheter i kroppen... (kreft, asså, noe med de hvite blodlegemene, infeksjon osv...) så da er d bare å vente på svar, og vente på brev om ul... jaja... godt han ikke sa, oj, denne kulen var skummel... [:-]
jeg skal til legen i dag kl 1040.... fant for 2 uker siden en kul under hakepartiet/halsen... og den går ikke vekk... og nå er jeg drit redd for at jeg har fått kreft eller noe... og i å med at jeg er gravid og lissom....[&o] huff, får jo ikke sove om natta... blir skikkeli sliten av å gå og tenke på dette her....[8|][&o]
så da skal jeg til lege å få sjekket opp i det i dag.... gruer meg sånn.... så er jeg passe hormonell, så kommer vel til å begynne å sippe.....[:o]
jeg skal til legen i dag kl 1040.... fant for 2 uker siden en kul under hakepartiet/halsen... og den går ikke vekk... og nå er jeg drit redd for at jeg har fått kreft eller noe... og i å med at jeg er gravid og lissom....[&o] huff, får jo ikke sove om natta... blir skikkeli sliten av å gå og tenke på dette her....[8|][&o]
så da skal jeg til lege å få sjekket opp i det i dag.... gruer meg sånn.... så er jeg passe hormonell, så kommer vel til å begynne å sippe.....[:o]