Redd og nervøs!

Chrina89

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Jeg har time hos legen på onsdag, for å vite resultatene. Men jeg klarer ikke gå å tenke på noe annet for tiden. Så tenkte jeg bare skulle høre om noen har noe erfaringer rundt det.
Jeg har hatt litt småblødninger i to uker nå. Ikke mye, bare sånn at jeg ser det når jeg tørker meg etter jeg har vært på do. Det har blitt litt og litt mer siden før helga. Men de to siste dagen har jeg blødd ganske mye. Det har ikke kommet så mye i trusa, men når jeg er på do kommer det ut en god del blod og slim (detaljer, ja jeg vet..) Jeg har derfor egentlig konkludert med at det ikke er noe der lenger. Men jeg tok en test i dag, og den viser fortsatt gravid. Men den har ikke blitt noe sterkere siden sist. Og jeg er fortsatt veldig øm i puppene, noe som hittil har vært mitt eneste symptom. Jeg har tatt blodprøver og får som sagt resultatene på onsdag. Men det er jo så vanvittig lenge til!
Er jo nesten helt sikker på at jeg har mista, men klarer ikke helt å slå meg til ro med det før noen forteller meg det helt sikkert. Er det noen som har opplevd noe lignende?

Huff..har ikke annet å si enn at jeg krysser alt som kan krysses og tenner et lys for dere i kveld❤

Tusen takk :) Jeg krysser alt jeg har jeg også, selv om det begynner å gå opp for meg at det ikke kan være noe annet enn en SA...

Jeg fikk noe blødninger i dag. Først noe brunt, så noe mer rødt. Hadde veldig menssmerter tidligere i dag men de gikk rett etter blødningen. Tok også en test viser fortsatt positiv men har forstått at det kan den vise i opp til 10 dager? Skummelt med blødninger, ihvertfall når ønske er så stort. Jeg prøver å ringe legen i morgen. Gjerne si hvordan det går med deg. Sender en klem:)

Sender over en stor klem <3 forferdelig å gå å vente sånn på et sånt svar også. Jeg blödde fra uke 6-11 med min datter, var også litt klumper, men det gikk altså bra. Kan du ringe å få svaret i morgen? Burde jo kunne det merer jeg, om man er redd så burde man ikke måtte vente så lenge.

Jeg har også litt småblødninger. Urolig, og håper det ikke er noe galt. Krysser fingrene for at alt er bra med oss alle. Klem herfra :)

Man tenker jo alltid at ikke det er positivt med blødning. :( vi får bare håpe at spirene er noen fightere å at alt går bra.

Tusen takk, dere! Blødninger er alltid skumle, spesielt når ønsket er så stort! Hvis testen kan vise positiv opptil 10 dager, så jeg kanskje roe meg med at sånn ble det desverre denne gangen. Så får vi bare prøve igjen! Jeg kan nok ringe i morgen, men hun var ikke sikker på om hun rakk å få resultatene til da, derfor ble det onsdag. Forteller hvordan det går på onsdag.

Når jeg mistet gikk jeg med alle symptomene i en uke føre de forsvant helt:/ testen var også positiv over uke:/ Lykke til onsdag ❤

Da var det som jeg trodde, og jeg må desverre forlate dere :( Har begynt å blø enda mer, og hcg-nivået var på vei ned.. Håper spiren deres har satt seg godt fast og at det går bedre med alle dere! Vi skal trøstespise med ikke-gjennomstekt biff og vin i kveld. Også krysser jeg fingrene for at det klaffer fort igjen!

Da var det som jeg trodde, og jeg må desverre forlate dere :( Har begynt å blø enda mer, og hcg-nivået var på vei ned.. Håper spiren deres har satt seg godt fast og at det går bedre med alle dere! Vi skal trøstespise med ikke-gjennomstekt biff og vin i kveld. Også krysser jeg fingrene for at det klaffer fort igjen!
Så leit... :( Håper du blir gravid raskt igjen, og at spiren da sitter i ni måneder. ❤️

Håper det klaffer raskt igjen. Lykke til ❤

Uff, vet hvordan det er å miste. Kos dere med god mat og nyt at dere har hverandre♥Lykke til med neste prøving ♥sender en god klem :-)

Uff så leit! Sender en god klem. Lykke til videre <3

Uff veldig trist. Håper spiren sitter fort og blir! <3

Back
Topp