Redd og lei meg :(

min engel

Forelsket i forumet
Er så lei meg. har hatt masse mensmurringer siden i går og det er også ømt i korsryggen..Også føler eg kvalmen er mildere i dagVær så snill å si at dette er normalt.....

mensmurringer gjorde meg kjempe nervøs i forrige vangerskap, men murringer er HELT normalt. Husk det er store hormonelle endringer i kroppen din og det vil du kjenne i hofter, bekken, livmor, rygg osv. Smerter i ryggen er HELT normalt, det kan for eksempel tyde på at du kan få bekkenløsning snart, jeg har mye smerter i ryggen og bekkenet. Noen dager er jeg kvalm og orker ikke flytte meg og andre dager ikke. Gravid symptomer vil avta etterhvert hos de fleste=) Men jeg er selvfølgelig ikke synsk og var selv nervøs for akkurat de samme tingene jeg å, t.o.m i dette svangerskapet enda jeg vet det er normalt. Jeg er bare 7 uker på vei og merker at bekkenet har begynt å løsne og det er smertefullt!! Håper svaret hjalp litt=)

Takk, det hjelper å lese at andre har det på samme måten, men ikke så lett å slappe av..Skal på UL på onsdag så må vel bare holde ut til da.

du må nok det da, lykke til på ul=) Håper du får en fantastisk opplevelse

Jeg hadde også masse mensensmerter! i flere dager! det er helt normalt :) Masse lykke til på ul! Skal også om 4 dager, gleeeeeder meg! 

Jeg hadde masse mensenmurringer i sist svangerskap, det er helt normalt

Hei

Jeg er gravid for første gang, og har også hatt en del "mensmurring", jeg har ikke vært noe særlig uvel, eneste direkte tegnet jeg har er at jeg har fått større ømme bryster.
Da jeg tok det opp med legen forsikret hun meg om at det var helt normalt.

Lykke til!

Back
Topp