Redd og beskymret

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
Pga jm time 11 og ul 24 januar. Har jo hatt blødninger :-( klarer ikke helt å glede meg ....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Kjenner til følelsen... Hypeventilerer omtrent av tanken på ultralyd den 2. januar. Teller timer og håper det fortsatt er to hjerter som banker der til onsdag <3<3

Håper og tror alt er fint hos deg også!

Kjenner til følelsen... Hypeventilerer omtrent av tanken på ultralyd den 2. januar. Teller timer og håper det fortsatt er to hjerter som banker der til onsdag <3<3

Håper og tror alt er fint hos deg også!
Håper det for oss begge <3 ingenting er borte siden jeg ble gravid. Fikk bekkenløsning uke 11 og magen vokser og er som en ballong :-)

uff...ikke noe grei følelse....
jeg gruer meg og, håper alt er bra...
har og hatt blødninger, den siste lille blødningen min var på julaften...ekkelt...
men håper og tror alt er normalt :) :)

uff...ikke noe grei følelse....
jeg gruer meg og, håper alt er bra...
har og hatt blødninger, den siste lille blødningen min var på julaften...ekkelt...
men håper og tror alt er normalt :) :)
Bra vi er flere så man ikke føler seg utenfor og alene :-) jeg så det "/ har du blødd mange dager? Jeg har blødde rundt egentlig tr tiden... vi får håpe på dette :-) strømpebukse i L er trang så må til XL før kom jeg inn i M :p

Bra vi er flere så man ikke føler seg utenfor og alene :) jeg så det "/ har du blødd mange dager? Jeg har blødde rundt egentlig tr tiden... vi får håpe på dette :) strømpebukse i L er trang så må til XL før kom jeg inn i M :p

har vel blødd 4 ganger tror jeg, men en kraftig blødning....
så tar det litt med ro nå, ikke gjøre for tunge ting og sånt, forloveden min er helt topp, og hjelper mye til :)

ja min mage begynner og å komme seg litt nå :) ser vel kanskje litt gravid ut nå...hehe og ikke bare småfeit :) synes det er kjempe gøy....sikkert ikke så gøy om noen måneder til hehe da er jeg sikkert for stor,

Så lenge du enda har symptomer på plass (bekkenløsning, voksende mage..) så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg så veldig :) Men skjønner godt du gjør det altså.. Tenker bare at det hadde vært verre om du ikke merka noen symptomer i det hele tatt, og i tillegg hadde blødninger. Virker som om det er mer "vanlig" enn en tror å ha litt blødninger i starten uten at det er farlig :) Krysser fingrene for at alt er bra hos deg :)

har vel blødd 4 ganger tror jeg, men en kraftig blødning....
så tar det litt med ro nå, ikke gjøre for tunge ting og sånt, forloveden min er helt topp, og hjelper mye til :)

ja min mage begynner og å komme seg litt nå :) ser vel kanskje litt gravid ut nå...hehe og ikke bare småfeit :) synes det er kjempe gøy....sikkert ikke så gøy om noen måneder til hehe da er jeg sikkert for stor,
okei. jeg har blødd 3 ganger nå ved forventet tr egentlig.... ingen kraftig blødninger hos meg og ingen smerter :)
akkurat det samme her hos meg og :)
samme som meg :) jeg er VELDIG tynn egentlig så den synes hos meg :) fra 20-30 uker sa min mor er den beste tiden i svangerskapet :) gleder meg :D

Så lenge du enda har symptomer på plass (bekkenløsning, voksende mage..) så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg så veldig :) Men skjønner godt du gjør det altså.. Tenker bare at det hadde vært verre om du ikke merka noen symptomer i det hele tatt, og i tillegg hadde blødninger. Virker som om det er mer "vanlig" enn en tror å ha litt blødninger i starten uten at det er farlig :) Krysser fingrene for at alt er bra hos deg :)
tusen takk :) ja, virker sånn på legene og :) takk :) jeg har en mage som vokser, og en dag når ikke min forlovede så meg så sa han dagen etter at den har vokst :) magen min er det største på meg nå :) jeg hadde nok friket ut om jeg hadde hatt null symtomer

Back
Topp