Redd, nervøs og urolig.

Freja78

Elsker forumet
I går var vi inne til legesjekk med lillemann pga store magesmerter. De fant ikke noe galt med magen, men de fant en bilyd på hjertet, og bilirubinen har økt igjen. Så skal inn 11 i dag for nye blodprøver, og så inn 13 for ultralyd av hjertet hans og svar på bilirubinen. Jeg er møkksvimmel om dagen, tør ikke bære han rundt engang fordi verden går så rundt. Skulle vært hos kiropraktor for snart en uke siden, men har ikke rukket pga sykehusstyr. Jeg er så redd og så nervøs for disse prøvene, synes bilyd på hjertet høres så veldig skummelt ut. Og er veldig redd det blir ny runde med lysbehandling og innleggelse. Jeg orker virkelig ikke mer sykehus nå. Ikke at vi helt slipper unna, for i morgen skal han inn på hørselstest siden de ikke fikk respons på øret hans da han var to dager gammel.

Huff :( Vil bare gi deg en god klem <3 Vi har veldig flinke leger her til lands, og det er nok ikke så skummelt som det høres ut. :) masse lykke til <3

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Huff, skjønner at verden går sakte om dagen! Håper for deg/dere at det ikke er så galt, og at du i det minste kan få roen for at det kommer til å gå bra. Så slitsomt å gå med skuldrene oppunder ørene. Stor klem!

Off, skjønner du er bekymret, men du er i de beste hender! Lykke til i dag! :)

En bilyd trenger ikke bety noe galt,krysser fingrene for at det er helt uskyldig og at lyden forsvinner etterhvert <3

Det høres ikke noe særlig ut å gå å vente på sånne undersøkelser og svar :( Vet ikke om det er noen trøst, men min storebror er født med bilyd på hjertet, og han er helt frisk, de finner ikke noe galt utover at det er en bilyd der :)

Skjønner veldig godt at det er nervepirrende og ekkelt å gå og vente på svar. Jeg er der litt selv også i og med at lillebror i magen må utredes når han blir født pga. avvik på nyren - det kan være ingenting og det kan være noe av litt mer alvorlig grad, uansett så er det ekkelt å ikke vite så jeg føler veldig med deg!
Hvis det hjelper så ble det funnet bilyd på hjertet til storesøster på 6 mndrs kontrollen. På ul viste det seg at alt var helt i orden. De vokser gjerne av seg denne bilyden også, fikk jeg vite ;)

Som oftest er det helt ufarlig når de finner sånne bilyder :-) Håpe kontrollen gikk bra!!

Vi er friskemeldt!!!!! 14 dagers sykehusmareritt er over og vi har en perfekt, frisk liten gutt! Ingenting feil med hjertet, bare et 2 mm hull mellom hjerteveggene tror jeg hun sa, men det er igjen fra fosterlivet og vil forsvinne av seg selv innen en uke eller to. Og bilirubinverdiene hadde sunket fra 250 til 214 helt av seg selv fra i går! Jeg er så letta at jeg skjelver og er helt rar i kroppen.

Så braaaaaaa :D :D :D :D

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Åhh, nå ble jeg kjempe glad på deres vegne<3<3
Må være en enorm lettelse<3<3
Kose dere masse med mini<3<3

Så flott - og så godt å kunne slappe av og nyte babyen deres :)

Åh, så godt å høre! :) Nå kan dere senke skuldrene og bare kose dere sammen :D

Så godt å høre at dere er helt friskmeldte! Da er det bare til å senke skuldrene og nyte tiden fremover :D

Hurra. Senk skuldrene og nyt tida framover nå.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så godt å høre at det går bedre!! :D

**appen**

Back
Topp