Redd mamma

Linni

Forumet er livet
VIP
Sitter jeg her med en gutt igjen så må inn på sykehuet. Bare forsvinner og får ikke kontakt med han.
Går 10 månder mellom de episodene de to andre gangene har han slutta å pusta så sykebilen har motta henta oss. Vær gang mener legene at det er epilepsien som har kommet igjen mens vi mener det er magen.
Hadde rett at det var magen for vi tok ny eeg og hadde ikke noe aktivitet på den.
Denne gangen skal jeg inn før han slutter å puster men fastlegen kjenner han ikke og barnelegen får jeg ikke tak i. Jippi skal bli gøy [:(]

Uff da.. det hørtes skummelt ut!
Lykke til masse og håper alt går bra...

Nei det hørtes ikke noe koselig ut. Lykke til!!!

Uff, hørtes ikke mye koselig ut nei... masse lykke til da[:)]

Uff, det hørtes uhyggelig ut. Får virkelig håpe at de ikke gir seg før de finner ut hva det er denne gangen da - du kan jo ikke gå gjennom dette hvert år (og det kan absolutt ikke gutten din heller!!).[:'(]

Krysser fingrene for dere.

oida [:(].
Men det kan jo være epilepsianfall uten at det slår ut på eeg også?! Må være et anfall mens han tar testen dersom det skal gi utslag..
Har han problemer med magen, ettersom dere tror det er årsaken? Skjønte ikke helt den jeg[&:]..

Uansett høres det fælt ut, skjønner godt at du er redd! Dere må be om å få kursing i hvordan å håndtere en slik situasjon, om det eventuelt går an å få noe dere kan bruke hvis han får pustestopp. Får han kramper også?

Lykke til!
masse klemmer

Huff, høres ikke bra ut. Håper det ordner seg for dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lykke til!

Lykke til..
Håper det går bra med gutten din, at han blir helt frisk fra dette som plager han, og at den lille i magen må slippe å få samme problemer som storebror[;)]

ORIGINAL: Dama

oida [:(].
Men det kan jo være epilepsianfall uten at det slår ut på eeg også?! Må være et anfall mens han tar testen dersom det skal gi utslag..
Har han problemer med magen, ettersom dere tror det er årsaken? Skjønte ikke helt den jeg[&:]..

Uansett høres det fælt ut, skjønner godt at du er redd! Dere må be om å få kursing i hvordan å håndtere en slik situasjon, om det eventuelt går an å få noe dere kan bruke hvis han får pustestopp. Får han kramper også?

Lykke til!
masse klemmer

Hei hei Nå er vi hjemme på perm til i morgen. Ble lagt inn og fikk 2 tøøminger med klyster i dag så det er bare to dager igjen nå [:D]
EEG viser aktiviteten så du trenger ikke å ha annfall under testen [;)] Han har CP som gjør at magen veldig treg går på duphalac vær dag men etter ca 10 månder er det så mye gammel avføring i magen at da må vi inn å tømme den. Vi har gitt han klyster i en måned for å få ut litt men som tilslutt ikke tømmer nok og da blir kolikk smertene i magen så store at han slutter å puste og besvimer. Hadde en episode i januar i år og september der sykebilen henta oss [:-] Siden det nærmer seg jul og fødsel ville jeg ta det før det kom så langt denne gangen og det får vi gjort nå [:D]
Derfor jeg var redd i dag var at jeg var alene de andre to gangene har faren vært hjemme så han tar gutten mens jeg snakker med de på 113 og får hjelp. Såg ikke helt for meg hvordan jeg skulle klare alt alene hvid det skulle gå så lang i dag [;)] [8|]
Takk for alle tankene var bare så godt å få det UT [:D]

ORIGINAL: Eva

Nei det hørtes ikke noe koselig ut. Lykke til!!!

Signerer!

Hei,har du prøvd noe alternativt,fotsone eller lignende?Kan hende de finner noe.Sønnen min har hatt problemer med magen etter han ble født,og lege,helsestasjon osv. sier bare:Det er vanlig...man merker jo selv når det ikke er det.Gikk til min fotsoneterapaut,og han fant ting i tarmsystemet som ikke virket helt som det skulle.Han har blitt bedre nå.Det er jo ikke så alvorlig som med din selvfølgelig,men kan jo være verdt et forsøk.

hei nuttis har aldri prøvd det har ikke hørt om det en gang.
Cp barn har som regel problem med magen siden de ikke går og får stått sånn som vi.
Og en unge på 5 skal ca ha i seg 1,1 liter med veske men han vår får bare i seg ca 0,5 liter som igjen er normalt for cp folk [;)]
Men det hadde vært et forsøk å prøvd det [:D] Takk for tipse [:D]

huff, høres ikke bra ut nei [:(].
Men lurt at dere fikk gjort noe med det nå, så slipper du at det blir noe rett før termin. Det høres ikke lett ut. Har aldri tenkt at det kunne føre til så mye.

[:)]Ønsker dere alle en god jul jeg [:)]. *Og lykke til med fødsel snart*

Takker for deg og selv ønsker jeg deg lykke til.
Du er ikke så langt bak [:D]
Så må du og ha en god jul [:D]

Han fotsoneterapauten vi går hos er veldig dreven.Han har hjulpet mange.Synd dere bor et helt annet sted,men sjekk der dere bor.Lykke til.

Sender masse tanker til deg og familien din i denne tiden.... Stakkar liten gutt da! og nå må du prøve å ta det med ro, selv om det sikkert ikke er så lett.. må jo ikke føde helt enda!

Godt at dere fikk gjort noe med det nå da, ønsker dere lykke til videre, håper dette går bra[:)]

så kjedelig.det må være tøft for deg å se ham slikt!stå på jenta mi[;)]

god bedring til gutten din!

klem

Back
Topp