redd igjen!!! 0ppdatert.

*JanuarSpire2013*

Gift med forumet
Da har jeg vært hos lege. Hadde kraftig uvi og fikk penicillin. Hadde også sukker i urin og lavt blod sukker, så må ta nye tester ang svangerskap diabetes. :-( legen hadde ikke tid til å sjekke noe hjerte lyd i dag. Men håper alt er bra med den lille.

------------------------------------------------
wræææl!!! jeg blir snart gal av å gå dagelig å være redd det ikke er liv i magen, aner ikke hvorfor, men det gjør at jeg ikke tørr å knytte meg til den lille bønna.. :( og som ikke det er nok har jeg fått mer og mer vondt i magen i dag, mest da jeg tisser, og da jeg tørket ser jeg det er veldig rosa på papiret, vær gang jeg tisser, skal levere urin prøve i mårra tidlig å få sjekket huleboer igjen.. tror 99 % sikkert at det er en uvi, for det kommer kunn blod da jeg tisser.. jeg håper det bare er uvi iallefall.. er 11 uker på onsdag, takler ikke tanken på at det går galt nå :(:(

Krysser fingrene for at alt er bra! 
Men går rundt og er redd selv... 

Sender gode tanker og krysser for at alt er som det skal med den lille emoticon

takk for svar.. jeg skal til legen 12.15 i dag, håper at det bare er en uvi og at jeg kan få høre hjerteslag, slik at jeg får roet meg noen hakk.. kommer med oppdatering etterpå..  :)

Kakken skrev:
Sender gode tanker og krysser for at alt er som det skal med den lille emoticon

sign

Oppdatert!

fikk du ny time sånn at du kan få vite om alt er bra med den lille?

nei, men har en time 26 juni.. men syns det er lenge til jeg da.. men han sa jeg skulle komme igjen 2 dager etter avsluttet pencilin kur på 5 dager, så håper jeg får litt mer tid da.. kjett å gå å ikke vite..

satser på han har litt bedre tid til deg når du skal inn etter endt pencilinkur da! :)

Krysser fingrene for det!

BelleventerNr3 skrev:
satser på han har litt bedre tid til deg når du skal inn etter endt pencilinkur da! :)

takk for det. Ikke godt å gå og ikke vite. Selv om jeg har alt av symptomer så er jeg redd. Har slitt mye med angst før og begynner å merke den sniker seg innpå mer og mer. Haff. :-\

*JanuarSpire2013* skrev:

BelleventerNr3 skrev:

takk for det. Ikke godt å gå og ikke vite. Selv om jeg har alt av symptomer så er jeg redd. Har slitt mye med angst før og begynner å merke den sniker seg innpå mer og mer. Haff. :-\

skal ikke være lett alltid!
Håper du klarer å holde angsten i sjakk, må bare sende privat melding en dag om du trenger å få ut litt frustrasjon og angst tanker!

Klem til deg! Alt er nok bra skal du se!

*JanuarSpire2013* skrev:

BelleventerNr3 skrev:

Håper du klarer å holde angsten i sjakk, må bare sende privat melding en dag om du trenger å få ut litt frustrasjon og angst tanker!

BelleventerNr3 skrev:

*JanuarSpire2013* skrev:

BelleventerNr3 skrev:

tusen takk.. setter pris på det.. <3

uff da, har akkurat hatt uvi selv.

men hvorfor sjekket an blod sukker ?? og hvordan fikk han gjord det da det er en blodprøve som blir sendt inn??

je hadde oxo sukker i urin i uke 4. og det er normalt å ha sukker i urin da man er gravid. det er sukker i blode man skal være obs på. og derfor skal man ta blodprøver fastende, langtids og kort tids sukker nivå.

du må sikkert inn etter uke 12 og drikke sukker vann og vente i 2 timer og ta blodprøve.

*3 skal bli 4* skrev:
uff da, har akkurat hatt uvi selv.

men hvorfor sjekket an blod sukker ?? og hvordan fikk han gjord det da det er en blodprøve som blir sendt inn??

je hadde oxo sukker i urin i uke 4. og det er normalt å ha sukker i urin da man er gravid. det er sukker i blode man skal være obs på. og derfor skal man ta blodprøver fastende, langtids og kort tids sukker nivå.

du må sikkert inn etter uke 12 og drikke sukker vann og vente i 2 timer og ta blodprøve.

han sjekket blod sukker med sånn lite aparat som de med sukkersyke bruker, dette fordi jeg hadde sukker i urinen, og at jeg er slapp, utrolig tørst/tørr i munnen, og hode pine daglig. jeg hadde nettopp spist og drukket cola før timen og da burde blod sukkeret være høyere enn mitt var på 3,2. glukose testen har jeg tatt i begge svangerskap, alltid vært bra, mer spent denne gangen.. skal komme fastende neste gang..

grunnen til at den kan være lav er pga om du har drikket cola går blodsukkert sykt fort opp og detter langt ned igjen. men er jo ikke ekstremt lavt.

kom fastende og stor mere på det enn det dere.
alt aldri vært med om at om man har sukker i urin at dem sjekker med slik måler. det er juks, for de kan gi virkelig galt svar.

Back
Topp