Redd for vekta

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Jeg har vært så skråsikker på at jeg hadde lagt på meg masse, så jeg har ikke klart å gå på vekta hjemme.
Men igår var jeg på kontroll, så da måtte jeg jo.
Og jeg hadde gått ned 0.5 kg!! :)

Hurra!
Med 50-60 kg for mye, var det veldig deilig at det ikke er kommet på noe mer (enda).
Noe kommer nok, og det blir som det blir. Men jeg ble sååå glad!

Mener ikke å "skryte" eller gni det inn ift dere som har gått opp, men for meg som har så høy BMI, så er det annerledes. Er litt stolt faktisk! :)

Så bra :) :) de sier jo at de med høy bmi helst ikke skal gå opp så mye.. :) selv har jeg foreløpig gått opp 0,5-1kg og har normal bmi.. jeg er glad hvis jeg klarer å holde meg innforbi den "anbefalte" grensen jeg :)

Gratulerer!! Så klart du kan skryte:) Kjempe fint du har gått ned litt,.. Godt gjort! Jeg har gått opp 2 kg nå(16+2) men er litt under normalen på bmi(selv om jeg synes det er litt tull hele bmi greiene, kropper er så forskjellige) graviditeten og de kg du kanskje går opp har ingenting å si,lille babyen trenger jo sitt:) og skal vokse og bli stor!

Jeg har gått med ca 5 kg til nå.. 14 uker i morgen. Har også høy bmi . Så helt greit.. 2 cm har også gått av rundt livet

Så flink du er! Syns godt du kan skryte, ikke lett når man har høy bmi fra før!

Men hvordan får dere det til, å nesten ikke legge på dere? Nå begynner vi jo ese ut alle mann, å noe må man jo få på kroppen :) Bare lurer, har selv normal bmi, men prøver å spise sunt, men går opp likevel.

Så flink du er! Syns godt du kan skryte, ikke lett når man har høy bmi fra før!

Men hvordan får dere det til, å nesten ikke legge på dere? Nå begynner vi jo ese ut alle mann, å noe må man jo få på kroppen :) Bare lurer, har selv normal bmi, men prøver å spise sunt, men går opp likevel.
Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg spyr hver dag.. Er 16+6 nå.. Nå de siste ukene har jeg bare spydd en gang om dagen, men fra uke 7-14, så spydde jeg masse!!! Har gått ned 7 kg(først 9ned og så +2) og har generelt mindre matlyst.. Orker ikke matlukt, da brekker jeg meg, så blir ofte med en smoothie, eller en skive eller noe sånn enkelt, så her er ikke veltnedgangen så frivillig, selvom jeg har godt av den:)

Så bra! Det er lov til å si positive ting også! :).

Selv har jeg gått opp 1-1,5 kg. Er 16+5 nå. Men har normal bmi i utganspunktet så syntes det er greit. Vil gjerne holde meg innenfor anbefalingene slik at det ikke blir så tungt å være gravid eller gå ned til utgangspunktet etterpå.

Jeg er 14+5 i dag og til nå gått opp ca 1 kg.
Forrige svangerskap gikk jeg opp 27 kg!!!! Det var jo med baby og alt da. Jeg vil ikke opp så mye denne gangen. Grøss!

jeg har ikke spydd så mye , men dårlig matlyst..men spiser egentlig det jeg vil nå..alt fra sjokolade/smågodt til knekkebrød og frukt.. rakk bare å gå ned 6 kg forrige svangerskap og opp de 6 kiloene før frøkna kom i uke 28..la på meg mer etter fødsel,fordi jeg spiste for mye snop og annet

Back
Topp