Redd for symptomer som er tydelige for andre.,

Plomma

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Går rundt med konstante harde brystvorter som er ømme og hat fått kviser langs haka!!
Takker for solide BHer og god sminke :P

Puppene mine har blåst opp har jeg merket... Var noen mannlige kollegaer som glodde på brystet mitt så er litt redd for å bli oppdaget :p

Ååh, slik har jeg også det. Brystene er så ømme at jeg nesten amputerer :p
Jeg har også fått uren hun på haka.. Sist gang hadde jeg fin hud og hadde håpet på det denne gangen også :p

Akkurat nå priser jeg meg litt lykkelig over at jeg er noe overvektig :P vanskeligere for folk å merke da ja :P
Men skal i overaskelsesbursdag til helgen for bestemoren min som blir 60, hvordan i alle dager skal jeg forklare at jeg ikke drikker da siden de ellers vet at jeg liker å slå på stortromma de få gangene i året jeg faktisk har mulighet å vil drikke? :P

Akkurat nå priser jeg meg litt lykkelig over at jeg er noe overvektig :P vanskeligere for folk å merke da ja :P
Men skal i overaskelsesbursdag til helgen for bestemoren min som blir 60, hvordan i alle dager skal jeg forklare at jeg ikke drikker da siden de ellers vet at jeg liker å slå på stortromma de få gangene i året jeg faktisk har mulighet å vil drikke? :P

Si at du har ørebetennelse og går på antibiotika, legen sa du ikke burde drikke i kombo med det ;) Funker her

Jeg har også kviser:confused::confused:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp