Redd for spark i magen

Prøver2021

Glad i forumet
Septemberlykke 2021
Hei alle :) Jeg må bare lufte en liten bekymring jeg har.. Er kanskje hysterisk, jeg aner ikke... :)
Men jeg har en blidfis av en rakker på 16 mnd.. Som er ganske aktiv, og som til tider liker å sparke litt ifra seg, bokstavelig talt..
Og jeg kjenner jeg blir redd.. Redd for spark i magen! Det har vært mest under stell, og det har heldigvis roet seg veldig. Har også blitt mindre automatisk når vi gikk over til pants i stede for vanlige bleier..

Men er jeg helt på bærtur?
Noen som kjenner på det samme?

Hei alle :) Jeg må bare lufte en liten bekymring jeg har.. Er kanskje hysterisk, jeg aner ikke... :)
Men jeg har en blidfis av en rakker på 16 mnd.. Som er ganske aktiv, og som til tider liker å sparke litt ifra seg, bokstavelig talt..
Og jeg kjenner jeg blir redd.. Redd for spark i magen! Det har vært mest under stell, og det har heldigvis roet seg veldig. Har også blitt mindre automatisk når vi gikk over til pants i stede for vanlige bleier..

Hei,
Jeg tror babyen er ganske godt beskyttet i magen, altså, men jeg forstår bekymringen din ❤️ Man er jo livredd for at det skal skje noe. Kan du snu stellebordet og skifte på barnet sidelengs?

Hei,
Jeg tror babyen er ganske godt beskyttet i magen, altså, men jeg forstår bekymringen din ❤️ Man er jo livredd for at det skal skje noe. Kan du snu stellebordet og skifte på barnet sidelengs?

Ja det kan godt være, men kjenner det knytter seg i magen av tanken på det :/
Takk for tips :Heartred det skal jeg prøve!!

Og sånn kan du jo ikke ha det ❤️ Ta det opp på neste kontroll. Jeg er helt sikker på at lege/jordmor kan berolige deg. Jeg har en veldig aktiv krabat på 19 mnd. selv og skjønner godt hva du mener.

Og sånn kan du jo ikke ha det ❤️ Ta det opp på neste kontroll. Jeg er helt sikker på at lege/jordmor kan berolige deg. Jeg har en veldig aktiv krabat på 19 mnd. selv og skjønner godt hva du mener.

Det skal jeg ta opp med legen! Er heldigvis ikke så veldig lenge til!! :)
Takk ❤️

Tror det går veldig fint :) Har selv en på 15 mnd som både klatrer, hopper og herjer på meg, og har egentlig ikke tenkt tanken på at det kan gjøre noen skade....:angelic:

Har en mark på 8 mnd som sparker, klatrer og jeg vet ikke hva. Amming er jo risikosport :hilarious: Prøver å holde litt foran magen for å slippe de hardeste sparka :happy:

Jeg er også redd for alt mulig fasten jeg vet at lille bønne er godt beskyttet. Feks har jeg ikke jogget fordi jeg fryktet at bønnen skal dette ut :smiley-ashamed005... Men igår gikk jeg faktisk lei på tur tilbake fra min faste runde og løp noen km fordi jeg ville hjem fortere. Det å være redd handler om å ha beskyttelse instinkt men rasjonell tankegang er bra :smiley-bounce012

Back
Topp