Redd for sex?

Lillejordbær

Flørter med forumet
Hei!
Er det flere enn meg som er litt redd/engstelig for å ha sex?
Da jeg hadde en sa i september, sa kom 2 dager etter at vi hadde sex. Og sist pp kom mensen 3 dager før ikm, men da dagen etter sex.

Hei!
Er det flere enn meg som er litt redd/engstelig for å ha sex?
Da jeg hadde en sa i september, sa kom 2 dager etter at vi hadde sex. Og sist pp kom mensen 3 dager før ikm, men da dagen etter sex.
Du er nok ikke alene. Her blei det helt stopp på festlighetene ved første positivte test. Litt pga 2 MA, og at jeg denne gangen skulle gå på progesteron støtte (noe som er noe forbanna griseri). Mannen i huset er ikke fornøyd selvsagt, men jeg bare bestemte meg for at det blir ingen sex de 12 første ukene. Blei lite sist svangerskap også, men det var rett og slett fordi jeg syns det var veldig ubehagelig

Prøvde meg en kveld her i helgen. Det var ubehagelig både fysisk og mentalt. Klarte nok ikke å slappe ordentlig av, samtidig redselen for blødning/SA.

Ved forrige graviditet var det vel null de første 12 ukene pga tidligere SA og MA, mannen som ikke turte. Denne gangen så vet jeg ikke, vi har ikke sett hverandre på noen uker pga hans jobb.

Jeg er ikke redd for å ha det. Sexlivet vårt er på det samma som før jeg fant ut at jeg var/er gravid :love2

Back
Topp