redd for sa

Frøken X

Flørter med forumet
God morgen jenter. Har tenkt på noe i natt. Jeg er i uke 8 og tenker vedlig på SA siden jeg har hatt en før (mai). MInsker ikke sjansen for sa jo lenger uti svangerskapet jeg kommer? SEr på det Siri har skrevet på framsiden av babyverden at kvinner aborterer gjerne før uke 8? Har noen erfaring med dette? Vil så gjerne at det skal gå bra :)
KLEM

Hei AK80, jeg har også vært forferdelig bekymret for SA, så hvis du leser under "alle disse bekymringene" på forumet her, så ser du hvilke svar jeg fikk.... veldig betryggende lesning [:)] Alle jeg har snakket med sier at de fleste SA skjer før uke 8. Jeg har vært forferdelig bekymret, men er så heldig at jeg har en flott venninne som jeg kan mase på som også går gravid nå, med nr.2. Hun har beroliget meg mang en gang. Så det er mitt råd til deg.. hvis du er veldig bekymret.. Finn noen du kansnakke litt fritt med. [:)] Ønsker deg riktig lykke til videre i svangerskapet og gratulerer med den lille i magen [:D]

Skjønner deg... Hadde i mai selv, og kommer nok tilå bekymre meg neste gang...
Men hvis det er noe trøst, så sier dem at det faktisk er ganske vanlig å miste første gangen,
mange gjør det altså.... Men at det går bra neste gang... Så det går helt sikkert bra...

Lykke til klem[:)]

Hei, jeg skjønner at du bekymrer deg. Jeg hadde en MA i januar, og ble gravid igjen i mars. Jeg gikk 12 uker og var kjempe engstelig, men mange sa til meg at det er sjelden det skjer 2 ganger. Det er et nytt svangerskap og ny sjanse. Så det går nok bra med deg. Jeg hadde forresten MA i uke 11.

Hei!

Jeg har også hatt en SA (i februar), var da 7 uker på vei... Har tenkt veldig mye på det jeg også etter jeg ble gravid igjen, så jeg fikk en tidlig UL (7+5) der jeg fikk bekreftet at hjerte slo, så da ble jeg mye roliger å prøver å ikke tenke så mye på det lenger...

Vet at di sier at den største faren ikke er over før den 12 uken, så jeg har det i bakhode at det forsatt kan gå galt, men prøver heller å tenke positivt, men det er jo lettere sagt en gjort...

Lykke til, dette går så bra så[:D]

Back
Topp