Redd for Sa

Happy1991

Flørter med forumet
Hei dere.
Jeg vet fler av dere har sakt man ikke skal bruke test strimler på å måle hcg osv. men etter dagen i dag måtte jeg bare teste. Den øverste er fra i dag og den rett under er bare en uke siden. Jeg føler den fra en uke siden er sterkere enn den i dag .. :-( hadde også så vidt noe rosa på papiret da jeg tørka meg til morgenen. Har også hatt murringer i mage og spesielt rygg, men vet også at det kan være ligamentsmerter.

håper noen av dere har noen erfaringer og komme med.
Skal på tul på tirsdag, men nå føles den ventetida veldig lang ut....

Vedlegg

• C9302BE5-01B1-440A-89AB-64CF4B332FFD.jpeg
    C9302BE5-01B1-440A-89AB-64CF4B332FFD.jpeg
    16,8 KB · Visninger: 112
Jeg synes at begge to er så sterke at det blir vanskelig å dømme. Når de er så sterke tror jeg det kun skal pittelitt til før nyansen er ulik. Men deler absolutt følelsene dine. Been there, done that. :sorry: om du er veldig bekymret kan du be om hcg-stigning. Men ser du skal på TUL snart, men hver dag er jo en evighet når man venter i slik "spenning". Krysser fingrene for deg, og lykke til! ❤️

Er det Normal sine tester du bruker? De har crappy fargestoff så ville ikke tenkt så mye på det!
Jeg blødde 3 ganger da jeg var gravid med datteren min, to ganger litt rosa, en gang en del friskt blod. Alle var etter sex da, men likevel. Jeg syntes streken er veldig fin :happy:

Er det Normal sine tester du bruker? De har crappy fargestoff så ville ikke tenkt så mye på det!
Jeg blødde 3 ganger da jeg var gravid med datteren min, to ganger litt rosa, en gang en del friskt blod. Alle var etter sex da, men likevel. Jeg syntes streken er veldig fin :happy:
Ja er normal sine... Okei det var litt godt å høre. Men samtidig har jeg jo en del mage å rygg vondt.. puh, får bare vente.. :-( krysser alt jeg har <3

Ja er normal sine... Okei det var litt godt å høre. Men samtidig har jeg jo en del mage å rygg vondt.. puh, får bare vente.. :-( krysser alt jeg har <3
Det er også helt normalt, du kan få ganske moderate «mensensmerter» for livmora jobber jo hele tiden :) Har hørt om flere som må ligge med varmeflaske liksom! Jeg har ikke opplevd en sa selv (bank i bordet) så jeg vet ikke hvordan smertene er, men jeg ser for meg at det er ganske intenst.

Nå er det bare en dag igjen til tul! Ikke veldig lenge å vente :)

Hurra for bankende hjerte :Heartpink

Det var så godt å lese i dag, for sliter med akkurat det samme.. murringer i mage/rygg nokså vondt. Så da er det likevel håp :rolleyes:
Ja det håper vi<3 jeg og hadde har så mye smerter at jeg vurderte smertestillende, og måtte til tider ligge i fosterstilling. :-)

Back
Topp