Redd for SA

Mks123

Første møte med forumet
Hei,

Jeg fylte 32 forrige uke og jeg samme uke testet jeg positivt.

Min historie er 2 exu. Etter disse fjernet jeg venstre eggleder. Jeg hadde også en hjerteformet livmor så i samme operasjon fjernet de en del av veggen.

Jeg skulle begynne med IVF i januar, men da oppdaget jeg at jeg var gravid. Jeg hadde en SA i uke 5.

Pga graviditeten ble IVF utsatt, vi hadde et forsøk i mai der jeg fikk 4 friske embryoer. Riksen satt kun inn en siden jeg har operert og de ikke vil risikere tvillinger.
Jeg ble ikke gravid på innsettingen.


Sommeren i år har vært en krem sommer. Så jeg har tatt det med ro og kost meg masse.

Jeg skulle ha et fryseforsøk om en måned.
Så da jeg testet positivt forrige uke ble vi veldig glade, men pga historien min så setter redselen i gang med en gang.

Jeg startet med crinone dagen etter jeg testet positivt og jeg har hatt mensensmerter siden.
Det har holdt meg våken på natten og hver dag er forskjellig.

Idag våknet jeg igjen med mensensmerter og til min store skrekk blod på papiret.
Friskt blod, men har ikke blødd noe mer på et par timer.

SAen jeg hadde i vinter startet med brunt blod og var lett første dagen, men dag nr 2 så startet jeg å fossblød.

Er det noen som har hatt lignende erfaring, og om dette heller ikke går veien - noen tips til neste gang?
Jeg og mannen min har fortsatt motet oppe, men det begynner å bli tøft siden jeg reagerer sånn på «falske» hormoner.
 
Veldig vanskelig å gi noe fasitsvar på dette desverre. Det kan slå begge veier. Blødninger behøver ikke være starten på noe, men det kan også utvikle seg mer. Krysser fingrene for deg og håper du får beholde spiren!
 
Back
Topp