Redd for ryggen

M*

Forumet er livet
VIP
Jeg har slitt med ryggen min siden jeg var 12-13 år. Gjort veldig vondt i perioder å sitte. Hatt vondt i korsryggen. Vært på utallige behandlinger, men ingenting har hjulpet. Det var derfor ikke overraskende at jeg fikk bekkenløsning tidlig forrige svangerskap. Etter det har jeg hatt vondt i perioder, med bekkenløsning-lignende smerter og vondt for å sitte. Det siste halve året har jeg vært sykmeldt, etter at kroppen min møtte veggen. Etter det har jeg nesten ikke klart å sitte, og har mye problemer med hofter og bekken. Dette svangerskapet var IKKE planlagt og jeg gikk på P-ring. Nå som jeg har svelget nyheten har jeg derimot begynt å glede meg. Bekkenløsningen har selvfølgelig allerede kommet og jeg har vondt. Jeg er livredd for hva dette vil gjøre med kroppen min på sikt ;( Vil jo ha flere barn, og vondt ville jeg jo fått uansett, men skal allikevel ikke legge skjul på at jeg er oppriktig redd :(

Vet ikke hva jeg vil med dette. Trenger bare å tømme meg litt. Er så lei av å ha vondt, og har vært langt nede pga det, og nå skal jeg trolig få ENDA vondere - i tillegg vet jeg jo ikke hvordan kroppen min vil være etter endt svangerskap... :S

Først vil jeg bare si gratulerer med den lille i magen,også vil jeg si jeg føler med deg,ryggvondt er noe av det verste som finnes..Ønsker deg god bedring og håper du blir positivt overraska,det er tungt nok å gå gravid om ikke kroppen også svikter.

God klem til deg:)

KLEM!!!

Eg vet nøyaktig hva du mener. Eg har hatt prolaps i nedre del av ryggen de siste 6 årene. Fikk store problemer i fjor når eg gikk gravid og regner med det blir det samme nå også. Når dette svangerskapet er over skal eg på utredning for å se om eg får operasjon. Eg håper virkelig at det lar seg gjøre. Kanskje du kunne gjort det samme?

Back
Topp