Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mistet i en ma i januar!
Jeg var i uke 14 men fosteret døde i uke 7 ca...
Nå er jeg sååå redd for at jeg skal miste igjenn.. Går bare og kjenner etter tegn osv..
Er dette noe man kan kontakte lege for? Hva gjør de?
Ikke en god følelse. Håper du klarer å finne noe som gjør deg roligereSjansen for at det skal skje igjen er jo liten.
Evt har du kanskje rett til p blir henvist til tidlig ul. Vet ikke hva reglene for dette er. Ellers kan du jo alltid ringe en privat gyn og få time der, det pleier jo å gå veldig fort.
Hvor langt er du på vei nå?
6+2 HeheIkke en god følelse. Håper du klarer å finne noe som gjør deg roligereSjansen for at det skal skje igjen er jo liten.
Evt har du kanskje rett til p blir henvist til tidlig ul. Vet ikke hva reglene for dette er. Ellers kan du jo alltid ringe en privat gyn og få time der, det pleier jo å gå veldig fort.
Hvor langt er du på vei nå?
Huff, det er ikke greit å ha det slik.
Jeg distanserer meg veldig, men klarer ikke slappe av etter en MA og en SA tidligere så mandag ringer jeg legen og ber om en time.
Det er ikke greit gå med de bekymringene.
jeg for min del er veldig forstått med at går det galt så går det galt, men er den usikkerheten om at det kanskje ikke er liv som jeg blir stresset av.
Klem
Hei, uff... Jeg har det akkurat som deg. Mistet i MA i uke 12 i mai, og hadde en komplisert abort med både cytotec og utskrapning.Jeg mistet i en ma i januar!
Jeg var i uke 14 men fosteret døde i uke 7 ca...
Nå er jeg sååå redd for at jeg skal miste igjenn.. Går bare og kjenner etter tegn osv..
Er dette noe man kan kontakte lege for? Hva gjør de?
Jeg også vet at går det galt så er det noe galt. Så er også verst med den uvissheten liksom!