Redd for MA

Chamal

Blir kjent med forumet
Har hatt en MA før, og en exu. Var på ul for litt over en uke siden og så et lite hjerte. Men nå er jeg så nervøs. Er dessverre en person full av angst. Redd for ny MA, da jeg plutselig er i mye bedre form, mindre symptomer. Skal på kontroll i morgen og gruer meg sånn. Håper virkelig at alt er som det skal.

Det er det nok :-)

Vi kan jo ikke vite helt hva som skjer nede i livmoren så det er helt naturlig at det dukker opp bekymringer. Du har i tillegg opplevd MA og da er gjerne bekymringen ekstra sterk.

Men at du har en bekymring betyr ikke at du har hatt enda en MA. Det er ingen korrelasjon mellom bekymring og abort.

Prøv å skrinlegge bekymringene og nyt heller at du er i bedre form :-)

Lykke til på kontroll i morgen :-)

Skjønner godt hvordan du har det. Jeg har tenkt mye på det sammen.. symptomene forsvinner i ni og ne. Men siden slutten av uken 8 har de øket og øket ;(

masse lykke til i morgen!

Lykke til i dag! :) Prøv å ikke bekymre deg før du vet noe mer. Klem!

Lykke til :)

Bekymring er en unødvendig ting som ikke er godt for noe..:/ I hvertfall ikke i dette tilfelle.. Fosteret har det best og har større sjanse for å vokse fram når mor har det godt. Det er lettere sagt enn gjort, men prøv å slapp av. Sett deg ned å tenk så godt det er å være gravid. Ja, for det er du ;) Nyt det!! Tenk gode tanker ;) Lykke til!!
Og... Symptomer kommer og går.. :)

Takk for lykkeønskninger og beroligende svar :) På kontroll fikk jeg se og høre et bankene hjerte. 8 uker på veg akkurat i dag :) Skal prøve å slappe av og nyte det her nå. Sånn i mellom kvalmeslaga :p Var sånn når jeg var gravid når det gikk bra også. Så engestelig uansett hvor mange kontroller jeg var på. Var og er liksom litt urealistisk at jeg er gravid. Min største ønske har nemmelig fra jeg var liten av vært å bli mamma, samtidig som jeg alltid har tenkt at jeg ikke kan bli det. Men jeg har frisk frøken på 1 år og nå ei lita bønne med et bankene hjerte inni meg, så på tide å slappe av kanskje :)

Så bra!! :)

Så bra ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Det må gå bra vettu. Ingen grunn til anna :) Jeg er livredd selv. Det er drygt...
:3some

Back
Topp