Redd for MA..igjen!

heltutrolig13

Betatt av forumet
Septembermødre <3
Føler meg ikke gravid.. Litt ømme pupper og litt stikkninger innimellom, men hadde ikke tenkt noe over det hadde det ikke vært for den positive testen.
Har bekkenløsning, men har mye ryggplager til vanlig også.

Har vært hos legen og fått tatt blodprøve, hcg måling for å sjekke at jeg faktisk er gravid ennå, skal ta ny på torsdag.

Har tatt 3 digitale tester med ukesindikator den siste 1,5 uka, alle har vist 2-3, som vil si 3-4 uker på vei. Så frykter jeg har en ny MA, hadde det sist for 3 år siden. Har fått et barn etter det da :)

Noen andre som har opplevd det samme med digital test og allikevel vært en spire som vokser og gror?

Trodde hcg steg som "normalt " ved MA? Kan jo være kroppen din bruker litt lengre tid på å produsere hcg da? Ta en digital om ei uke feks? (Vet det er lenge å vente men:/ ) klem ❤

Føler meg ikke gravid.. Litt ømme pupper og litt stikkninger innimellom, men hadde ikke tenkt noe over det hadde det ikke vært for den positive testen.
Har bekkenløsning, men har mye ryggplager til vanlig også.

Har vært hos legen og fått tatt blodprøve, hcg måling for å sjekke at jeg faktisk er gravid ennå, skal ta ny på torsdag.

Har tatt 3 digitale tester med ukesindikator den siste 1,5 uka, alle har vist 2-3, som vil si 3-4 uker på vei. Så frykter jeg har en ny MA, hadde det sist for 3 år siden. Har fått et barn etter det da :)

Noen andre som har opplevd det samme med digital test og allikevel vært en spire som vokser og gror?

2-3 betyr ikke 3-4 uker på vei... det betyr 4-5 uker på vei :) I USA regnes to uker som det vi kaller fire uker :) for de regnet fra eggløsningen mens vi regner fra forrige menstruasjon :) bare sånn by the way :) håper alt er i orden :) noen har litt saktere stigning av hcg-hormonet også, mens noen har raskere :)

Hvor langt er du på vei?
Signerer hun over. 2-3 betyr 4-5 uker. MEN det kommer jo an på hvor fort/sakte kroppen produserer hcg også :)

Ja ser jeg skrev feil, mente 4-5 ;) men skal være over 6 uker nå, 6+0 eller 6+2, terminkalkulatorene er ikke enig :p
Får håpe det bare er det at jeg produserer lite hcg, men nok til at det spirer og gror <3
Blir lange dager frem til fredag ihvertfall..
Tar 4 digital test imorgen tidlig, håper håper den endelig viser 3+ :)

Ja ser jeg skrev feil, mente 4-5 ;) men skal være over 6 uker nå, 6+0 eller 6+2, terminkalkulatorene er ikke enig :p
Får håpe det bare er det at jeg produserer lite hcg, men nok til at det spirer og gror <3
Blir lange dager frem til fredag ihvertfall..
Tar 4 digital test imorgen tidlig, håper håper den endelig viser 3+ :)

Hei :)
Vil bare fortelle at jeg er også rett over 6 uker på vei, og har heller ikke så mange symptomer.
Ømme pupper, murringer, blitt litt uggen de siste dagene, men ikke så mye at jeg føler meg veldig gravid.
Har også vært og tatt blodprøver på fredag, skulle høre fra legen om det var noe. Har ikke hørt noe, regner med at alt er ok.
Og i dag har jeg vært på UL og sett hjerte som slår :dance008
Har også opplevd MA, i februar i år, er nervøs som bare det.
Men det vokser og gror, tydligvis, uten at jeg ligger rett ut (gjorde det mitt 1. svangerskap).
Vet dagene blir veeeldig lange frem til legebesøk, og du vet det nok allerede, men prøv å tenke positivt :)
Masse lykke til og klem fra meg :)

Trodde hcg steg som "normalt " ved MA? Kan jo være kroppen din bruker litt lengre tid på å produsere hcg da? Ta en digital om ei uke feks? (Vet det er lenge å vente men:/ ) klem ❤

Det gjør det kanskje noen dager, men så minsker etterhvert?
Hadde MA, fosteret var dø i en uke ca, legen sa at om jeg hadde tatt test før UL da det ble oppdaget, hadde den mest sannsynlig vært negativ.

Hei :)
Vil bare fortelle at jeg er også rett over 6 uker på vei, og har heller ikke så mange symptomer.
Ømme pupper, murringer, blitt litt uggen de siste dagene, men ikke så mye at jeg føler meg veldig gravid.
Har også vært og tatt blodprøver på fredag, skulle høre fra legen om det var noe. Har ikke hørt noe, regner med at alt er ok.
Og i dag har jeg vært på UL og sett hjerte som slår :dance008
Har også opplevd MA, i februar i år, er nervøs som bare det.
Men det vokser og gror, tydligvis, uten at jeg ligger rett ut (gjorde det mitt 1. svangerskap).
Vet dagene blir veeeldig lange frem til legebesøk, og du vet det nok allerede, men prøv å tenke positivt :)
Masse lykke til og klem fra meg :)

Takk for gode ord :)
Jeg får bare smøre meg med en god dose tålmodighet, og krysse alt som krysses kan for at hcg stiger som det skal..
Tok min 4. digitale test idag på morgenurin, sto 2-3 idag og :/

Men har tenkt litt etter, husker ved forrige graviditet så ble jeg satt tilbake over 1 uke, og siden jeg har litt lange sykluser (32-35 dager) så tror jeg eggløsningen er ganske sent i syklusen, hvis det stemmer så er jeg nok kortere på vei enn antatt og derfor ikke 3+ på testen ennå.

Har også fått time til tidlig ul på sykehuset 17/9, så da kommer en endelig dom! :-/ :)

Gratulerer med et fantastisk hjerte som slår <3 håper jeg også kan juble om drøye 3 uker ;)

Nå er jeg vel ny i det gamet her, kanskje noen kan forklare meg hva MA betyr...? :)

Back
Topp