Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åij! Det er det jeg også tenker. Har fått litt noia etter alt med Trump osv, så jeg overtenker nok en del. Media blåser det sikkert en god del opp i forhold til hvasom er sant også.. nå leste jeg om at unge ikke synes demokrati var viktig og at det ligner tidenfør 2. Verdenskrig, og da tenker hodet mitt med en gang «3. Verdenskriiig»Jeg bor 100 meter fra den russiske grensen, så vær gang det er noe krangel med Russland så er jeg ekstra på vakt. Man vet trossalt ikke. Men de er nå ganske flink til å bli enig til slutt.
Donald Trump er avskum. Skjønner ikke at amerikanerene kan være så jævla dumme å stemme han til makta. Fy f assJeg synes personlig at Donald Trump er en ekstremt farlig person. Det kan være andre land som ikke ønsker krig og som forsøker så godt de kan å unngå det, men at Trump provoserer og drar det så langt at det er krig det ender opp med.
Når en så farlig person sitter med så mye makt.. Det i seg selv, er utrolig skremmende å tenke på.
Donald Trump er avskum. Skjønner ikke at amerikanerene kan være så jævla dumme å stemme han til makta. Fy f ass
Jaaaaa ?! Hvor FAEN har de bodd?! Under steiner? Husker da han sa han skulle stille. Lo meg ihjel å tenkte YEAH RIGHT at folk med hjerner velger han. Well..... amerikanere har ikke hjerner. Proven to be true!Jeg fatter ikke at de klarte å stemme frem George Bush to ganger eller jeg...
Må ærlig innrømme at jeg ofte klør meg i hodet etter de valgene Amerikanerne tar..
Det mest idiotiske jeg hører i intervjuer fra de er: " Jammen, jeg viste ikke at han skulle gjøre det slik. - Hadde jeg vist det hadde jeg aldri stemt på ham"
ALTSÅ, HALLOOOO?! HVA FADER TRODDE DU VILLE SKJE?!
Jaaaaa ?! Hvor FAEN har de bodd?! Under steiner? Husker da han sa han skulle stille. Lo meg ihjel å tenkte YEAH RIGHT at folk med hjerner velger han. Well..... amerikanere har ikke hjerner. Proven to be true!
Nei ikke den eneste... jeg blir helt sjokkert over at mennesker kan bli så slemme ! Uten religion, hadde nok verden hvert et bedre sted <3