Sommerbaby
Andre møte med forumet
Trengte å få luftet litt tanker. Etter 1 og et halvt år med prøving har bestemt oss for IVF og har time til utredning på Ullevål imorgen (selv om vi egentlig allerede er utredet). Årsaken er at jeg har lite egg igjen (AMH på 4) og er litt oppe i alder, jeg blir 35 i desember
ingenting annet galt med oss så vidt vi vet, og har et barn fra før.
Problemet er at jeg syns det hele virker kjempeskummelt.. Har utrolig legeskrekk og er ganske ømfintlig nedentil som følge av to koniseringer.
Tørr knapt tenke på hvordan egguttak osv skal foregå. Nesten så jeg feiger ut av hele greia..
Syns dette er så vanskelig fordi vi virkelig har lyst på et barn til, men så føler jeg meg samtidig usikker på om jeg kommer til å takle IVF prosessen.. I tillegg må man jo mest sannsynlig gjennom dette flere ganger. Så usikker på hva man skal gjøre nå..
Har hørt at det finnes klinikker hvor man kan få narkose for disse tingene, men dette gjelder vel ikke Ullevål?
Problemet er at jeg syns det hele virker kjempeskummelt.. Har utrolig legeskrekk og er ganske ømfintlig nedentil som følge av to koniseringer.
Tørr knapt tenke på hvordan egguttak osv skal foregå. Nesten så jeg feiger ut av hele greia..
Syns dette er så vanskelig fordi vi virkelig har lyst på et barn til, men så føler jeg meg samtidig usikker på om jeg kommer til å takle IVF prosessen.. I tillegg må man jo mest sannsynlig gjennom dette flere ganger. Så usikker på hva man skal gjøre nå..
Har hørt at det finnes klinikker hvor man kan få narkose for disse tingene, men dette gjelder vel ikke Ullevål?
Er veldig mye som surrer i hode nå ja.. Det er mest skrekken jeg sliter med, samt tanken om å måtte gjennomgå denne prosessen flere ganger. Har bestemt meg for i det minste å gi det et forsøk, men veldig usikker på om jeg hadde vært tøff nok til 3 ganger